Onko vielä kaupat auki sunnuntaisin?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.09.2009 - 09:57

Näyttääpi olevan, patsi nuo 'ylisuuret' kaupat. Tässä ohessa olevassa linkissä lisäinfoa (päivitettykin just viime kuussa): ruokamenot.fi/uutiset/304-ka...ukioloajat

Lisätty: 06.09.2009 - 13:14

Lisäks tässä linkki paikkakuntakohtasista 'liitereitten' aukioloajoista:
www.lidl.fi/fi/home.nsf/page...u.sl.index

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.09.2009 - 09:48

Niin mullakin vois olla asiaa kauppaan tietäskö joku kun ei kauppaa näy ikkunasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 09:50

Pienet kaupat saavat olla auki ja ABC aseman kauppa on aina auki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 10:00

Meillä ovat kaupat saaneet olla auki sunnuntaisinkin aamusta iltaan jo vuosia. rajakauppalupien ansiosta. Harvoin kuitenkaan viikottainen kauppapäivämme sunnuntaiksi osuu, oikeastaan vain silloin, jos jompikumpi lapsistamme on tulossa käymään just sunnuntaina ja hänet on haettava kaupan vieressä olevalta bussipysäkiltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.09.2009 - 10:22

Ainakin tuo meidän lähikauppa on läpi vuoden auki sunnuntaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 10:25

taitaapi olla niin että isojen kauppojen kesäsunnuntai aukiolot ovat loppuneet. ja eikös joulun alla taas sunnuntaina pääse kauppaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 10:31

Ei nyt jouda kauppoja kahtelemmaa kun tulloo TV:stä; jumppa, selän hyvinvointi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 10:57

lild pitäis olla auki 12-18.

Lisätty: 06.09.2009 - 12:23

mutta eipä ollukkaa lidlin nettisivu sanoi kaupan olevan auki

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.09.2009 - 11:14

Jotkut pienet kaupat saavat olla auki. Minun käyttämäni kauppa ei ole auki kuin vasta parin kuukauden päästä sunnuntaina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 11:39

ei oo isoimmat enäää.. se on ihan tyhmää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 11:59

Siwa ja ABC ovat auki jokapäivä. Isommat kaupat ovat nyt kiinni. Ensivuoden alusta alkaen kaikki kaupat saavat olla auki myös sunnuntaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 07.09.2009 - 01:43

eipä taida enää kesäajat olla voimassa, harmi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2009 - 09:04

Pienet kaupat saavat olla avoinna mutta isto liikkeet taas vasta marraskuun alusta. Ensi vuoden alusta alkaa vapaa aukiolo.