Kuunteletko radio suomelta iskelmäradiota?

Se on menossa parasta aikaa,sieltä tulee sulosäveliä vanhalta ajalta,teemana on tällä kertaa slaavilaiset iskelmät.

Avainsanat: iskelmät slaavilaiset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.09.2009 - 09:45

Iskelmäradiota kyllä ja ajellessa joskus suomipoppia ja novaa

Kysyjän kommentti

Kuuntelen aina iskelmäradion sunnuntaisin,jos olen kotona.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.09.2009 - 09:51

aina kun aukaisen tietokoneen ,aukea radio suomi samalla

Lisätty: 06.09.2009 - 09:53

nyt heikki laulaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 10:18

Kuuntelen usein,tälläkin hetkellä päällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.09.2009 - 10:23

Silloin kun se ei häiritse sohvalla makkoovaa telkkarin katsojaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 10:37

Kyllä tulee paljon kuuneltua..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 10:39

juu ja poppiakin joskus sekä aaltoja , majakkaa ym mikä sattuu olemaan just päällä , kun avaan radion..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 11:04

Radio suomi on ainoa kanava jota kuuntelen.
Töissä jouduin aikoinaan kuuntelemaan muitakin ja tuntuu siltä että muutama kanava omistaa vaan kymmenen levyä ja soittaa samoja kappaleita tunnin välein. Tiedän toki että kun kyse on kaupallisesta kanavasta määrää joku muu kuin toimittaja aika pitkälle soitettavat kappaleet, mutta silti - koko ajan samat kappaleet...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.09.2009 - 11:12

Aniharvoin. Viimeksi kai joulukuussa olen kuunnellut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 12:01

Joskus sitäkin. Viimeyönä tuli hyvä musiikkivisailu radio Suomesta. Tekstistä mieleeni nousi Andy McCoyn sananparsi: "sun täytyy varoo mitä sä haluut, sillä kaiken saa..." Vai saako sittenkään? Jope Ruonansuun - Anglian katsastus laulu, sekä Kauko Röyhkän - Disko-Datsun ......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 15:20

kyllä iskelmää tulee aika paljon kuuneltua mutta tänään on olut aika vähän auki radio meillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 07.09.2009 - 01:43

Kyllä kuuntelen.