Mitäs kivaa keksitte tälle päivälle?

Jos teillpäinki sataa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.09.2009 - 09:12

Pari verkkoa ensin kokemaan,sitten sieneen. Täällä lännessä on hieno ilma.

Kysyjän kommentti

Ihanaa käydä verkoilla..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.09.2009 - 08:21

Olen koko aamun sadetanssia tanssinut eikä vieläkään sada. Taitaa joutua tanssimaan kokopäivän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 08:36

Minulla on lapsenlapsia täällä hoidossa ja ei saisi sataa ennenkuin iltapäivällä että lapset voivat ulkona olla aamupäivällä .Minä Iltapäivällä koteihinsa heidät laitan , ja loppupäivän lepäilen vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 08:40

Nyt heti aamusta sienien suolaus,sitten vain lepäilyä eilisen urakan jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 09:03

Ei sada vielä. Aamulenkille kohta. Matkalaukkujen pakkaamista ja käymme morjestamassa tytärtäni puukuormalla. Illalla saunomista ja aikaisin nukkumaan sillä kello herättää viideltä huomen aamuna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 09:40

Taidan levitellä auton päälle pesuaineet niin hoitaiskohan sade sen pesupuolen?Muuten vois kai noita paperi hommia hoidella(tympeetä)sadepäivänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 10:10

hei
ei sada,kaunis päivä 33 lämmintä sopiva lämpö minulle,tämän päivän vietän kotosalla ja otan rauhallisesti.huomenna pitäisi lähteä bangkokiin 2,,3 päivää ja menen autolla se tietää monen tunnin istumista ruuhkissa päivittäin,naapuri toi pattaya newsin ,alanpa lukea mitä uutta on kylällä tapahtunut

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.09.2009 - 10:20

Tiedä nyt kivuudesta, mutta lakkasin tuossa aamutuimaan sen pirttikaluston pinnat vielä toiseen kertaan ja seuraavaksi aloitan komeroiden siivoamisen. Mutta pitää ajatella etukäteen miten kivalta tuntuu kun on taas kaikki järjestyksessä. Luppoajan taidan kutoa pikkuneidin boleroa jotta saan matkaani kun lähden torstaina taas keikalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 10:29

täällä ei sada (ainekaan vielä) pikkasen tuossa tihutti kun kävin koiran kanssa lenkillä ja kaupassa. tänään varmaan pelkkää oleskelua..puoliso aineki makaa koomassa sängyn pohjalla joten itse en saa silloin mitään suurempaa inspiraatiota, odottaa tuossa kyllä aimo pino sisustuslehtiä jotka pitäis lukasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 10:43

nyt vaan ootelen karvarin tuloa , joskos hä sais nuo juurikasvut taas pilotetuksi, mutta tukkaa ei paljoa saa leikata , joskos se nyt kasvais ...aika hidasta on , mutta maltti on valttia täskin asias....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.09.2009 - 11:04

Sataahan täällä, eikä kivasta tietoakaan. Onhan tässä kotona hommia, mikäli sitä tekemisen intoa löytyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 11:06

Toistaiseksi televisiota, tosin ei se ole mitään kivaa mutta kun sateeseen ei viitsi mennä laskemaan liukumäkeä ja keinumaan. Odotellaan sateen loppumista ja pyöritään ympyrää olohuoneen matolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 11:41

ei sada.. kaveri laittaa tänään mulle kynnet.. sit illalla meen pilatekseen ja fat burningiin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 12:14

Täällä näköjään taas ollaan, satoi tai paistoi. Lueskellen ja ruokaa tehden menee sopivasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 14:46

Ruokaa väsännyt aamupäiväst asti (en tosin koko aikaa hellan ääres), ja kohta potut kiehumaan. Poika ja hänen lapsosensa tulos syömään. Jääkiekkoo ajattelin katella kun alkaa kohta Ruotsi-Suomi, mikäs sen mukavampaa:) Tääl ei nyt sada, tai satanu muutamaan tuntiin, ja niin ihanaa kun toi valokatos saatiin laitettuu, niin voi istuskella ulkosallakin, niin ettei kastu, tosin toppis päällä:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 15:23

Joo näyttää tällä hetkellä satavan täällä. Meillä on meno mun äitin luokse kylään kun soitti ja sanoi että missä me olaan oltu kun ei ole pitkään aikaan näkynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 07.09.2009 - 01:44

Mie vaan makoilin ja tv tuijottelin,.