Kiitos rakkaat napsulaiset parantavista ajatuksista. Meikäläinen taas aika kondiksessa. Huomenta vaan, mites muut voivat?

On suhteellisen hyvä olo ja olen valveilla kukkunut jo monta tuntia. Lapin kuumetta nääs, reppu kaivettu esiin ja kohta alkaa matkalaukun pakkaus. Aamukahvin jälkeen rappusille harjoittelemaan joikhaamista....

Lisätty: 06.09.2009 - 08:59

Kenttäpakkikahvi vois ollakin mielenkiintoinen makuelämys..täytyypä vihjaista Inarissa velimiehelle.

Lisätty: 06.09.2009 - 14:47

Sointu hei, olen saanut viestisi ja vastannutkin siihen. kiitos kovasti.

Avainsanat: tauti kova flunssa syys

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.09.2009 - 08:04

Hyvä että hengissä selvisit!
Paras kahvi tulihtoilla tulloo armeijan kenttäpakissa. (Lapin matkavinkiksi).

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.09.2009 - 09:03

Hyvä et olet toipunut.Miulla vielä tauti päällä,mut ei ole kuumetta ja eilen kykenin metsään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 10:03

Olipa iloinen uutinen! Kerropa meille sitten reissun jälkeen , millaista oli.
Oletko muuten saanut vastaukseni lähettämääsi yksityisviestiin?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.09.2009 - 10:15

Huomenta ja kiva juttu että tauti meni ohi. Ota nyt kuitenkin vielä rauhallisesti ja lepää, sillä tuollainen flunssa vie herkästi voimat, jaksat sitten patikoida tuntureilla. Oikein muistorikasta matkaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 10:43

Sateen loppua odotellaan ja aamujumppaa katsellaan muumilaakson seikkailujen jälkeen. Pientä nuhaa tässä meidän joukkueessa mutta johtuu varmaan koiran karvoista joita tuli kassillinen erään nelijalkaisen kyläilijän kera viikolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 10:47

Tauti taitaa olla menossa vihdoin minultain ohi. Enhän olekaan ollut kuin runsaan viikon sairaslomalla :-( Jospa uskaltais vähän ulos tänään... Mukavaa reissua sinulle!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 11:43

hyvä, että voit hyvin.. mä oon tosi väsynyt ja ärsyttää, kun en opiskellut eilen ollenkaan, vaikka olisi pitänyt ja nyt pitäis opiskella

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 12:04

onpas hauska kuulla , et jo voit hyvin ja oikein hauskaa samoilua sinne inariin ... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 12:32

Samaa flunssan ja kurkkukivun oireita ollut liikkeellä muuallakin. Hyvä kun toivut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 07.09.2009 - 01:45

Ihan hyvin täällä voidaan, tosin vähän ankea olo.