Miksi Jeppe juo?Miksi minulla on krapula keskellä yötä vaikka sen pitäisi olla vasta aamulla?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.09.2009 - 10:25

Tuli kanssa mieleen että olet ilmeisesti sammunut jo kello 18.00. Toisaalta monen tunnin tauko kun mäyris on loppunut aiheuttaa varmaan myös melkoisen jälkijanon... Korjaussarja aamulla aiheuttaa vaan uuden krapulan ja kierteen joten nyt veden voimalla kohti alkavaa viikkoa.

Kysyjän kommentti

;=).

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 06.09.2009 - 00:34

On tainnut iskeä ns. laskuhumala. Siitä pääsee eroon kun nauttii Huberin tuotetta ja menee nukkumaan. On sen aamuinen rahapula huomattavasti helpompi. Kyllä se siitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 00:48

Aikainen lintu madon nappaa. Tottakai rappis tulee aiemmin, jos juomaankin alkaa aikaisin aamulla. Kärsit nyt ja huomenna illalla olo on jo parempi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 04:40

alkoholistilla voi olla krapula mihin vuorokauden aikaan hyvänsä,krapula ryyppy siihen auttaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 07:08

jos olisit ottanut lisää,
olisi krapula siirtynyt.
nyt aamulla jo varmaan parempi olo,
jos otit runsaasti vettä ja menit nukkumaan,
etkä jäänyt kukkumaan

Lisätty: 06.09.2009 - 07:10

tuollapa kysymykseesi infoa: www.paihdelinkki.fi/Tietoisk...-jeppe-juo

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 09:33

Olet sammunut kesken juopottelun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.09.2009 - 10:45

Vai sellainen juttu vaivaa. Olet valinnut väärän ajankohdan aloittamiselle. Aloita seuraavalla kerralla (jos on pakko) vasta illalla se juominen, niin sairastat krabbista vasta aamulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 10:48

Lopetit juomisen liian aikaisin ;-D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 12:14

no hyvä, nyt on sit hyvä olo eikös....

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 07.09.2009 - 01:47

Yöllä tuli hieman huono olo, oksennus lähellä. Liikaa karpalolonkeroa. no nyt alkaa selvät viikonloput!