www.youtube.com/watch?v=cfFfyV0HpZE

Pitäisikö ylläpidon jälleen laittaa jokin kilpailu, että mielenkiinto lisääntyisi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.09.2009 - 10:21

Varmaan joku kisa pian tulee, onhan oikeastaan koko ajan ollut jonkinlainen kilpailu päällä, toivottavasti ei sentään mitään huuhaa -kisaa... Se on sitten toinen asia vaikuttaako se palstalla olevien aktiivisuuteen tämän enempää, useilla on varmaan maksimiteho koko ajan käytössä.

Kysyjän kommentti

Kiitos. Samoin ajattelen minäkin. Se matkalahjakortti oli kyllä hyvä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.09.2009 - 00:33

Olen kyllä samaa mieltä..meinaan aika hiljaista täällä nykyään tuntuu olevan :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 00:50

Sitä se on,...... kun päivällä hilpeenä hilluu, niin on illalla kalpeena hiljaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 12:17

joo-o kyllä se vois ollakin jo kilapailun paikka ... jännää oikein, et mikähän nyt ois palkintoha .... ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 07.09.2009 - 01:47

Hmm, tokihan kilpailu voisi piristää palstaa.