Mitäs ajattelisitte...

...jos näette katukuvassa mieshenkilön jolla olisi musta baskeri päässä ja pitkä musta takki päällänsä ja hänellä olisi suupielessä pitkä ohkainen sikari jaloissa olisi taasen mustat kengät, kävely olisi ryhdikästä. Vaatii pientä keskittymistä ja kivaa ajatuksen juoksua. Vastaukseksi ei riitä, en osaa sanoa, en ole ikinä nähnyt tai muuta semmoista.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.09.2009 - 07:12

Miumaumikko naamioituneena menossa suorittamaan tärkeää tehtävää.

Kysyjän kommentti

Joo mitäs me "taiteilijat", me olemme hyvin omituisia joskus.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.09.2009 - 21:10

Ensin tulee mieleen juippi.Sitten kun noin 5 minuuttia mennyt niin mielessä vilahtaa joku ohjaajan blanttu tai sellaiseksi itsensä tunteva muotiguru

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2009 - 21:43

mormooni

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2009 - 21:43

Tunnen henkilön. Kuvauksesi sopii paikalliseen kuvanveistäjään. Työvaatteissa ollessaan hän näyttää paikalliselta pummilta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.09.2009 - 21:45

Pappismies joka on lähtenyt päiväkävelylle pienen paheensa kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2009 - 21:49

En edelleekään ymmärrä kysymyksiäsi. Tyhmä minä ?
Niin nyt vasta meni jakeluun Se on TAAPERMAN ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2009 - 23:48

Minulla tulisi kans mieleen,että hän on jokin taiteilija :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.09.2009 - 00:17

Joku kuuluis maalari, joka maalaa pirun kuvia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 04:57

italialainen mafico

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 08:15

Kolme pappia tapasi kaupungilla toisensa, yksi oli honovointisen näköinen. Toiset kyselemään oletko sairas? En sanan varsinaisessa merkityksessä, otin eilen muutaman oluen ja nyt on krapula. Mitä tuo nyt, sanoi toinen, minäkin olen mieltynyt seurakuntamme naispuolisiin jäseniin ja käytän joskus jopa niitä hyväksenikin.
Kolmannelta alkoivat tiukata että mikä se sinun paheesi on, sillä et paheeton voi olla sinäkään?
Minä taas olen parantumaton lörpöttelijä!?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 10:04

Juutalainen trappi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 07.09.2009 - 01:49

tulee meileen jonkinsortin taiteilija.