Saisiko Kiesin tapaisia miehiä...

...olla enemmän Suomessa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 05.09.2009 - 21:42

Miten niin enemmän? Heitähän on joka lähtöön ja osa tulee vielä resiinalla perässä.

Kysyjän kommentti

Ida on aivan oikeassa, kiitoksia paljon vastauksestasi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.09.2009 - 20:14

eipä ole tietoa mitä on tehnyt

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2009 - 20:22

Kiesin Kuka ihme se on ?, varmaan joku kauniista ja rohkeista.

Lisätty: 05.09.2009 - 20:24

Tunnetko Leuka Lahtisen Jyväskylän palokasta ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2009 - 20:35

Viittaat ilm. www.iltasanomat.fi/uutiset/k...id=1726368
En ole paremmin asiaan tutustunut, mutta uskoisin, et ainakaan naisväki ei haluaa lisää 'kiesejä' Suomeen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2009 - 20:51

Ilmeinen huono vitsi paisui hieman liikaa, mutta jos koko haastattelun lukee niin mielestäni se on kyllä huumorilla annettu, tosin eihän nykyään saa edes omia lapsiaan sanoa pennuiksi...
(kysymyksen ymmärtäminen ei vaadi muuta kuin uutisten seuraamista)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2009 - 21:07

No joo,mutta naiset vois olla vastaavasti samoilla linjoilla kuten mm.bemarista että se on" ....jatke"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2009 - 22:01

Audi-mies ja Anu Saagim pitäisi kyllä saatta yhteen... kotihengettäreksi silittämään äijän paitoja ja tuomaan jääkaapista lisää budweiseria. ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.09.2009 - 00:14

Kyllä noita Kiesejä on pilvin pimein jo entuudestaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 00:37

kyllähän heitä varmasti on, mutta eivät pääse palstoille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 07:16

Vai ettäkö vielä lisää. kyllä niitä on ihan riittämiin. Ai et minnuu nauratti tuo onttopohjaoy:n ehdotus...heh, heh, tosi hyvä pari olisikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 10:11

Kyllä Kiesejä mahtuu lisää tähän maahan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 07.09.2009 - 01:50

Ei kiitos!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2009 - 09:08

En ota kantaa tuollaiseen, jokin tekstistä irroitettu lause joka taas lähti elämään. Itsetuntoni kestää kyllä myös huumorin.... ja totuudet myös. Naisasianaiste saivat varmaan aihetta moneen "palaveriin"!

Lähteet:
paljon melua tyhjästä