Kumpi on parempi,kulkea muodin mukana vai olla omaitsensä?

Ite en tykkää kulkea massas minkään asian suhteen.Vaik koulus kiusattiiki ni silti oon pitäny tähä ikää asti oman linjani ja ollu sellane ku oon.

Avainsanat: vaikea valita kategoria

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 05.09.2009 - 19:34

Minä en paljoa piittaa siitä mikä muoti on meneillään. Ostan sellaisia mistä itse pidän ja käytän niitä niin kauan kuin kestävät ja päälle mahtuvat. Uusin vaatevarastoni normaalioloissa erittäin harvoin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.09.2009 - 19:55

Vähän vaikea vastata tuohon muotiasiaan, on esim. ammatteja joissa täytyy olla aika lailla muodin mukainen. Vähän riippuu ihmisestä miltä haluaa näyttää. Toki hyvin pukeutuva on aina silmälle kaunista katsottavaa. Pukeutuminen kertoo ihmisestä aika paljon.

Lähteet:
Oma mielipide

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2009 - 19:58

Riippuu vähän ihmise iästä.ja missä liikkuu sekä missä piireissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2009 - 20:04

Ei muodin perässä juosta. Tulee pidettyä mitä kaapista..löytyy ja tykkää..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2009 - 20:32

Kyllä kavereillanikin on kävelykeppi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2009 - 20:49

Ostan sopivat vaatteet vaikka muodin mukaan pitäisi vissiin olla sellaiset että persus roikkuu polvitaipeen alapuolella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2009 - 20:53

Ihanaa,kun/jos ihminen on oma itsensä,oma persoonansa=persoonallinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2009 - 21:43

oma ittensä oon aina ollut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2009 - 23:23

olla oma itsensä.. tänään yhdessä muotinäytöksessä sanottiin, että niitit on muodissa.. ja ite en kyllä tykkää yhtään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.09.2009 - 00:12

En juokse muodin perässä. Olen täysin oma itseni, ja pukeudun omien mieltymyksieni mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 01:02

En juokse muodin mukana, eikä se ole enää polarisoitunutta ja tiettyihin paikkoihin keskittynyttä, vaan kuka tahansa missä vain voi tehdä muotia ja olla tyylikäs.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 10:13

Olen aina oma itseni,siis en mikään muotinukke.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 10:52

Siltä väliltä on hyvä eli pue niinkuin haluat ja ota vinkkejä muodista etsimällä uusista ilmiöistä ne jutut mitkä sinua viehättää ja sopii sinun tyyliisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 11:21

olla oma itsensä on varmaan parempi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 12:26

olen ihan omana itsenäni ja vaatteet ovat just sellaisia , joissa on hyvä olla ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 07.09.2009 - 01:50

olla ihan oma itsensä