Käyttääkö kukaan enää hyllypaperia?

Mie oon laitellu,tänääki sain taas yhelle hyllylle laitettua. Kivempi avata kaappien ovia ku on hyllyis vähä väriä.

Lisätty: 05.09.2009 - 19:00

En laittanu nastoilla,ei oo sellasta ylellisyyttä. Jos joskus kyllästyn ja haluun taas valkoset hylly ni helpommalla ja vähemmällä työllä pääsen ottamalla paperit pois,ku maalit.

Avainsanat: hyllypaperi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.09.2009 - 19:21

En oo aikoihin/vuosiin käyttäny hyllypaperia kaapeissa, pitäisi varmaan alkaa käyttää, kun tää keittiörempan aikataulu nyt venyy... Ennen näit käytettiin joka huushollissa ja kyllä ne niin kodikkaita oli/on, kun kaapin avas, niin vieraatkin tuli ihan kattomaan, että minkälaista hyllypaperii täs kyökis on, muistelen kotonani olleen ihka ihanaa kun saatiin joskus oikein Marimekon paperit hyllyihin, kannatan ehdottomasti:) Missäs näit muuten myydään kun ei oo silmiin osunu vaik oon sillä silmällä kattellu kaupois?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.09.2009 - 18:56

En minä ainakaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2009 - 18:57

Ja nastoja niinkö ? Eiköhän maalaaminen olisi pare ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.09.2009 - 19:35

Täällä käytetään. Kiva avata kaappi kun hyllyllä on kaunis paperi. Liinavaatekaapissa on hyllypaperit, sellaiset hymyilevät naamat katselee vastaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2009 - 19:52

En oo vuosiin käyttäny.Hyllyt on maalattu ja täynnä tavaraa/vaatteita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2009 - 20:00

Hyllypapereista löytyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2009 - 20:06

Kyllä käytän hyllypereita..ja kattila-kaapeissa vahakangas..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2009 - 20:44

Ei ole.
Helpompi pitää hyllyt puhtaina jos jotain siirappia tms. valuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2009 - 22:04

En. Helpompi pyyhkiä puhtaaksi ilman paperia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2009 - 22:22

en ole aikoihin käyttänyt hyllypapereita, olisihan kaapit iloisemman näköiset jos oli paperit ja reunanauhat hyllyissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.09.2009 - 00:11

En käytä hyllypapereita. Olen luopunut kaikesta sellaisesta mitä lapsuudenkodissa oli pakko tehdä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 10:08

Olen korvannut "oikean" hyllypaperin kiiltäväpintaisilla, riittävän isoilla mainoksilla.
K-market, SuomiSoffa, Laulumaa ja muut lähettävät sellaisia viikottain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 12:28

liinavaatekaappissa on paperi, mutta ei muualla ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 07.09.2009 - 01:51

en mie ainakaan käytä.