Nyt tuli tappelu tai ainakin väittely

Kun ihminen kuolee sanoo muijja että aivosähkökäyrä toimii ????????????
Minä sanoin että parran kasvu jatkuu 2 viikkoa ??????????????

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.09.2009 - 16:39

Parta ei kasva kuoleman jälkeen, vaan kuoleman jälkeen iho kuivuu ja vetäytyy, jolloin karvoitus voi näyttää pitemmältä.

'Ihmisen kuolema määritetään aivojen sähköisen toiminnan loppumiseksi. Tällöin aivosähkökäyrä EEG on suora viiva. Kuolemaan liittyy myös verenkierron loppuminen. Toissijaisia merkkejä kuolemasta ovat lihaksiston jäykistyminen solujen energian saannin loppuessa eli kuolin kankeus sekä veren kertymisestä ruumiin alaspäin oleviin johtuvat sinipunertavat värimuutokset.*

Lähteet:
opinnot.internetix.fi/fi/mat...=gAut.gAsF

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.09.2009 - 16:37

Parta ja kynnet kasvavat vielä kuolemankin jälkeen. Aivotoiminta ei jatku. Jos ihminen on sydän -tai aivokäyrän rekistöröintilaitteessa kuollessaan kiinni, niin näytöllä näkyy pelkkää viivaa.

Lisätty: 05.09.2009 - 16:59

Jonin13. Kuollut kuivuu ja iho vetäytyy. Parta ei varsinaisesti kasva mutta sänki tulee esiin ihon vetäytyessä. Isäni kuoli ja hautajaisiin meni jonkin aikaa. Kun menimme ennen hautajaisia kylmiöön katsomaan häntä, hänelle oli tullut parransänki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.09.2009 - 17:26

Älkää vain niin pahasti tappelu ettei toinen pääse sanomaan: mitäs minä sanoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.09.2009 - 00:05

Ei se parta kasva, eikä aivoissa ole mitään toimintaa. Kuollut on kuollut kaikella tavalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 10:11

sopuisasti vaan tyapelkaa ... ja viiva on vain senjälkeen , kun on henkilähtenyt....ainakin mitä tv,ssä oon nähnyt....