Pyykkiä pestessä olen ihmetellyt joskus, että syövätkö pesukoneet todellakin silloin tällöin sukkia?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.09.2009 - 16:42

Epäilen suuresti!! Mulla on yli kymmenen vuotta vanha hienosti pesevä masiina, ja hyvä käytöksinenkin on.. Ei yhtään sukkaa ole pistelly poskeensa, eikä mitään muutakaan vaatekappaletta.

Kysyjän kommentti

Olen ajatellut just nyt hankkia sellasen siistin vm.-82 blondi pesukone. Se on omien mieltymysten mukaan päältä tahi sivulta täytettävä ja mahtuu oikein mainiosti jokaiseen tilaan. Netistä sellaisia yleensä edullisesti löytää. Olen kuullut, että osassa malleista on aika kovat huolto- ym. ylläpitokustannukset vaikka varsinainen hankintahinta saattaakin olla melko kohtuullinen. Niin ikään minulle on myös kerrottu, että kaikissa malleissa ilmenee melko vakavaa laatua oleva, muutamia päiviä kestävä toimintahäiriö noin kuukauden välein.

Mutta kahta en vaihda: sukat

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.09.2009 - 14:53

Aivan varmasti syövät.Ovat kaikenlisäx aika nälkäsiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2009 - 16:09

kyllä varmaan syö ku niitä usein jotenkin kummasti katoaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2009 - 16:19

KYLLÄ syö nyt uusi koneemme on parempi tapainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2009 - 16:30

ei kai nyt sentään

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.09.2009 - 17:17

Pitäisi vilkaista välillä nukkasihtiä josko vaikka siellä olisi ne parittomien parit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2009 - 17:22

Syövät ja varsinkin miesten sukkia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2009 - 21:38

Joku niitä kyllä syö..kun on parittomia aina välillä..minne lie katoaa..??

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.09.2009 - 22:13

Ei varmasti syö, ne yleensä löytyy jonkun muun vaatteen sisältä, tai ovat jo pesukoneeseen laitettaessa tipahtaneet koneen taakse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 07.09.2009 - 01:56

Jep, sama ongelma, sukkia häviää aina.