Minun lakimies tietää kaikenlaista. Entäs sinun?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.09.2009 - 18:54

Jos sinun on valittava kahdesta asianajajasta, niin ei kannata valita sitä, joka tuntee kaiken laista, vaan se, joka tuntee tuomarin.

Kysyjän kommentti

Tuttu tuomari se olla pittää.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.09.2009 - 13:48

minun lakimies myös kaikenlaista,
mitä ei ole uskaltanut muille tunnustaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2009 - 13:55

Lakimieheni ei tiiä mittää sillä minulla ei ole sellaisia rosvoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 05.09.2009 - 14:14

Ei ole lakimiestä ollenkaan.Ei ole tarvinnut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2009 - 14:18

Lakimiehen pitääkin tietää kaikenlaista, esim. kaiken laista:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2009 - 14:36

kiertotiet ja porsaanreiät taitaa olla useimmille se tärkeämpi tieto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2009 - 16:39

ei ole sellasta

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.09.2009 - 17:02

Niinhän sen lakimiehen kuuluukin tietää. Minunkun lakimieheni tulee tietää kaiken laista jos sellaisen hommaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2009 - 17:39

Onneksi ei ole lakimiestä minulla. Kun en sitä mihinkään tarvi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.09.2009 - 17:59

Niinhän ne tietää laista kaiken, mutta onneksi ei ole tarvinnut minun tietää heistä mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2009 - 20:30

Lakimies on "reservissä".
Lapsuuden kaveri urheiluharrastusten parista joka auttaa tarvittaessa,
vielä ei ole tarvinnut. Uskoisin että osaa asiansa - ainakin on halpa.