Aiemmin joku kysyi kuka seuraa niitä BB-talon touhuja telkkarista? Onko oikein näyttää sellaista törkyä nuorille?

Olen kovasti tuohtunut ko. ohjelmasta. Siitä millaisen mallin se antaa elämälle. Onhan meillä jo nuorissa alkoholin väärinkäyttäjiä ihan riittävästi. Humalassa sekoilua, tupakointia, irtosuhteita jne. En halua saarnata, mutta miettikääpä aikuiset, isät ja äidit tällaisenko elämän mallin me annamme lapsillemme. Eikö olisi aika lopettaa koko ohjelma? Mihin moraali, kunnioitus ja arvot ovat kadonneet? Kuka saa nautintoa siitä, että katsoo telkkarista moista sekoilua, nuorten ihmisten hyväksikäyttöä?

Lisätty: 05.09.2009 - 08:59

uutiset.msn.hs.fi/kaupunki/a...ntent=true

Lisätty: 05.09.2009 - 09:08

Niin, Matvei en ole seurannut minäkään, ei tarvitse katsoa, kun täältä netistä uutisista ja lööpeistä siitä ohjelmasta tulee tietoa ihan tarpeeksi. Olen tyrmistynyt. Enemmänkin, ei riitä sanat kertomaan.

Avainsanat: väärä elämä malli huono huvittelu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.09.2009 - 12:23

Siis typerämpää ei televisiosta voi tulla

Kysyjän kommentti

Näin on, olen samaa mieltä. Kiitos kaikille vastanneille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.09.2009 - 09:01

Se ei ole missääntapauksessa oikein ja ihmettelen miksi tollaista törkyä kukaan edes viitsii katsoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2009 - 09:04

Paha antaa lausuntoa, kun en ole koskaan nähnyt/katsellut k.o. ohjelmaa. Mutta iltalehtien lööppien perusteella tuo ohjelma on ihan silkkaa p.......aa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2009 - 09:07

Minä eilen ensimmäisen kerran vähän aikaa sitä katselin, kun siitä niin vouhotetaan lehdissä, ohjelma on ihan pyllystä , enkä saanut edes sanoista kunnolla selvää, onneksi oli tekstitystä myös, ajattelin että onko ihmiset todellakin noin narsistisia että tuollaiseen ohjelmaan pitää mennä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2009 - 09:16

Itse en seuraa ko. ohjelmaa. Olen joskus kyllä vilkaissut. Mielestäni se ei todellakaan ole nuorison katsottavaksi kelpaavaa. Kaiketi sinne ohjelmaan halajavatkin ovat tietyntyyppistä sakkia. Toisaalta, jos joku saa ohjelmasta sisältöä elämäänsä, niin mikäs siinä (aikuinen). En vaan suosittele alle 18-vuotiaille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.09.2009 - 09:42

Tähän kyseiseen ohjelmaan on näköjään valittu ihan tietyntyyppiset ihmiset. Nää on kauheita dokuja, irtosuhteitten käyttäjiä ym. törkyistä elämää viettäviä. Tällaistako meidän nuoriso on nykyisin? Kielenkäyttökin on niin kauheeta, että vanhakin järkyttyy vaikka on kuullut elämänsä aikana kaikenlaista. Ei ole todellakaan mikään lapsille ja nuorille suunnattu ohjelma. Hyvin tulisimme toimeen ilman tuollaista ohjelmaa. Vuosi vuodelta se näyttää menevän rivommaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2009 - 09:59

värää kuvaahan sieltä annetaan ja ojelma voiskin alkaa vaikka klo 24.00 joskos lapset ois silloin jo nukkumassa ja minäkään en sitä jaksasi katsoa , ei muutakuin sub.iin vaan laittaa valituksia , joukkovoimassa on taikaa sanotaan....mutta ..kyllä vanhemmillakin pitäis olla vastuu , mitä antaa lasten katsoa , meillä meni nuoriso nukkuun arkisin n.21-21.30 ja me aikuiset sitten hiukan myöhemmin ,uutisten jälkeen...oltiin koko popoo pirtteinä ottamaan vastaan seuravaa päivää... suosittelen muillekin perheille...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2009 - 11:36

Ciby puhuu asiaa :) Onhan ohjelma roisi,mutta peräänkuulutan myös vanhempien vastuuta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2009 - 12:05

BB-jutut eivät todellakaan kiinnosta pätkääkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2009 - 13:06

en ole ikinä katsonut kyseistä ohjemaa,ei tietoa sisällyksestä,olisiko joku martta kerho tekemässä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2009 - 13:33

jaaha taidampa olla napsulaisista ainoa joka sitä katselee jopa 24/7. mutta jokaisella makunsa/huumorinsa.
ei ole bb opetusohjelma joten miksi siitä tarvitsisi mallia ottaa.

"Kuka saa nautintoa siitä, että katsoo telkkarista moista sekoilua, nuorten ihmisten hyväksikäyttöä?
"
en mä mitään nautintoa saa, ohjelma toisten ohjelmien joukossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 05.09.2009 - 14:17

Kukaan ei pakota nuoria katsomaan, en usko että se hirveästi vaikuttaa nuoriin, lapset tosin voivat ottaa mallia mutta eihän tuota suositellakaan lapsille, siksi näyttöajatkin myöhään jolloin lapsien pitäisi olla nukkumassa, jos eivät niin vanhempien vika.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2009 - 15:16

Aaaarrrrrrrgggggggggggghhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.09.2009 - 16:51

Sanoin aiemmassa että aion katsoa, mutta tallennuksessa ne edelleen ovat. Olen aina ollut sitä mieltä siitä sarjasta, ettei se sovi telkkariin ja nuorten katsottavaksi. Annetaan tosi hyvä kuva käyttäymisestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2009 - 17:47

Eipä meitä haittaa kun meidän lapset ei katso sitä ohjelmaa lainkaan. Niiden mielestä se on ihan pimeä ohjelma katsoa. ja niin se kyllä onkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2009 - 19:47

Nykyään pitäs tarkkaan miettiä mitä näytetään.Lapset,nuoret ja sellaiset joilla vähän heittää päässä ottavat mallia telkkarista.BB joka on ns.tosi tv:tä näytetää nuorten juopottelua (ja vieläpä ilmasel viinal),kiroillaa,touhutaa peiton alla jne.Sehän se juju siinä varmaan onki,saadaan katsojia kattomaan kiinnostuneena et mistähä ne nyt kännis tappelee ja kuka on kenen kanssa.Uutiset on kyl viel pahempi,niitä tulee jo heti aamusta ja turhan tiheeseen tahtiin.Taannoin uutisoitiin miten ulkomailla ammuskeltiin koulussa...meni vähän aikaa ja alko koulu ammuskelu Suomes.Eli kyl niitä uutisia pitäs rajottaa.Ite en BB:tä seuraa,vaikea kattoa ku kiroilevat nii paljo,et jatkuvasti kuuluu piip.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2009 - 20:16

Kukahan noita sitten oikein katsoo kun kaikki täällä(kin) tuntuvat karttavan moista roskaa?
Pitäisi kieltää kaikilta moinen ala-arvoisuus...