Oliko teillä koneela illalla mikäänlaita häiriötä?

En meinannu saada napsua auki..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.09.2009 - 12:09

Napsu oli pois käytöstä eilisen illan aikana varmaan noin puolentunnin ajan. Siellä tehtiin silloin huolto -ja päivitysajoja. Ei ollut siis käyttäjien koneiden tai yhteyksian vika. Kaikki pelaa taas normaalisti.

Kysyjän kommentti

Meinasin..että minun koneessa oli vika..mutta onneksi ei..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.09.2009 - 08:55

Sama juttu. Napsuun en päässyt eka kerralla. Nyt tuntuu pelittävän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2009 - 09:02

Napsun kanssa oli ongelmia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2009 - 09:18

Eipä ole ollut ongelmia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2009 - 09:21

Oli, kone ei avannu noin puoleen tuntiin Napsua eikä muitakaan sivuja, ainoa mihin pääsi oli sähköposti, pelästyin jo et koneeni hajos:)

Lisätty: 05.09.2009 - 13:01

Joo se 'hiljasuuskysymys' tais olla mun kyssäri, mut tää häriö koneilla tuli sit myöhemmin, ehkä hyvä niin, etten ehtiny enempiä kyseleen....:D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.09.2009 - 09:35

Samat ohgelmat täälläkin. Jumiutui koko kone. Napsuun ei päässyt lukuisista yrityksistä huolimatta, mutta eipä päässyt muuallekaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2009 - 10:03

en ollut illalla ollenkaan koneella

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2009 - 11:09

enpä huomannut, en tosin roikkunut koko iltaa verkossa, mutta ne satunnaiset käväisyt kyllä onnistuivat ihan sujuvasti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2009 - 12:26

Joku kumminkin pääsi kirjoittamaan että ompa täällä hiljaista ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2009 - 13:12

ei ole ollut ongelmia netissä,en varmaa avannut napsua huollon aikaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 05.09.2009 - 14:18

Ei mitään ongelmia ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2009 - 15:18

Oli jumissa täälläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2009 - 17:49

Kyllä on välillä yhteys katkeaa mokkulasta. täytyy käynnistää välillä uudestaan. Sit tää napsukin rupes kenkkuilemaan. mutta meni onneksi ohi.