Käytkö terveyskeskuksessa vai yksityisellä lääkäri-asemalla?

Avainsanat: yksityinen lääkäri terveyskeskus käyttö

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.09.2009 - 13:21

yksityisellä pitää käydä,koska julkinen ei hoida tehtäviään,julkinen terveydenhoito todennäköisesti lopetetaan ,terveydenhoito yksityistetään suomessa

Kysyjän kommentti

Ai, että yksityistetään terveydenhuolto?!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.09.2009 - 07:12

Yksityisellä kun siellä eivät arvaile,mutta jos aikaa odotella ja vaiva"tavallinen"niin terv.kesk.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.09.2009 - 08:35

Terveyskeskuksessa aina tavallisissa vaivoissa. Mutta jos on erikoislääkärin tarvetta, niin sitten on mentävä yksityiselle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2009 - 08:36

Yksityisellä lääkäriasemalla minä käyn.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2009 - 08:41

Pienellä paikkakunnalla on pakko käydä Tk:ssa, kun muuta täällä ei ole. Joskus on varattava aika yksityiselle kaupunkiin, että jotain alkaisi asian eteen tapahtumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2009 - 08:44

Yksityisellä. Sieltä myös mahdollisuus varata aika erialojen erikoislääkärille, joka ottaa vastaan samoissa tiloissa. Erikoislääkärit toimivat yleensä keskussairaaloissa, mutta heittävät keikkaa yksityisellä lääkäriasemalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2009 - 08:47

Työterveyshuolto/-lääkäri on ollut tosi kätevä ja pätevä!
En muista milloin olen terveyskeskuksessa jonkin oman vaivani takia käynyt; varmaan joskus 15-20 vuotta sitten. Jaa - no jotain harvinaisempia rokotuksia varten kylläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2009 - 08:56

Ihan vaan terveyskeskuksessa:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2009 - 09:05

Terveyskeskuksessa käymme,mutta jos täytyy saada erikoslääkäri niin sitten yksityiselle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2009 - 10:47

työterveyshuolto (yksityisellä) on toistaiseksi hoitanut hommat (ja päässyt vähällä)

viikko sitten Napsulaiset vastailivat tähän kysymykseen näin :

www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/19917

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2009 - 12:16

En käy arvauskeskuksessa. Ainoastaan yksityisellä tai keskussairaalassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2009 - 13:37

terkkarilla, halvempi vaihtoehto

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 05.09.2009 - 14:18

Terveyskeskuksessa

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.09.2009 - 16:48

Terveyskeskuksessa. Olen joskus käynyt yksityisellä lääkäriasemalla, eikä hoito ollut yhtään sen kummoisempaa, huomattavasti kalliimpaa vain kaikki. Esim. röntgen yksistään maksaa jo hunajaa, terkkarissa se kuuluu käyntikerran hintaa. Meillä saa valita maksaako normaalin käyntimaksun, vain kerralla hieman enemmän ja sillä maksulla saa käydä koko vuoden vaikka jokapäivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2009 - 17:54

Minä käyn Terveyskeskuksessa kun on asiaa vaikka lääkärille. jos määrätään johonkin muualle jatko tutkimuksiin niin sit on yksityinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2009 - 20:11

Hammaslääkäri yksityisellä
ja muuten pyrin käymään jos jotain on niin terv.keskuksessa.
Pari päivää sitten vastasin ihan samalla tavalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 13:01

terveyskeskuksessa käyn

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 22:44

Yleensä terveyskeskuksessa, mutta joskus myös yksityisellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 14:32

terveyskeskuksessa