Onko kenelläkään enää sattumalta tallessa ruiskäyttöisen työnnettävän nurmikonleikkurin käyttöohjetta?

Lisätty: 04.09.2009 - 23:20

Googlesta ei löydy mitään, tyhmä kone.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.09.2009 - 09:30

no..... otappa nyt joutuin sieltä pangonpäältä ne kovetettut ruisleivät , ota ihan mutama vain , noin 3 kpl....painele ruohonleikkurinluokse ja olihan sinulla ne ruisleivät eli kyrsät , nyt mukanasi , vie leikkurisi aloitekohtaan ja jätä siihen, nyt katso kanto, kivi tai jokin muu vastaava , johon voit istahtaa, no nyt siitä kyrsästä.. taita palanen ja pure, anna suussa sen vaikutta , syljen kanssa , jotta pehmenee ja niele , kun ovat sellaisia sopin kokoisia paljoja tai mössönä suussa..nyt niele se mössö , toista tätä vaihetta , kunnes .. kyrsä on syöty ja starttaa ruohonleikkuri , aja hetki katso.. kanto tai jokin muu istumapaikka , ota kyrsä , haukkaa , kunnes kyrsä on syöty, nyt starttaa taas leikkuri ja nurmikkoa hetki, tee samalla kolmannelle leivälle ja jatka ajamista , jos nurmikkosi ei nyt tullutkaan ajetuksi , voit jatkaa huomenna , mutta ota sitten taas ne kyrsät mukaan, ....näin siis toimii ruismoottori iloisesti.... työn iloa sinulle :))

Kysyjän kommentti

Siinähän se seesoo!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.09.2009 - 23:09

Ei ole mutta mieleen on jäänyt monen kilometrin jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 23:15

googleta merkki ja malli jos sattuis löytyy tai jotai

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 23:41

Multa löytyy.On mulle niin tärkeä,että on aina mukana minne menenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2009 - 01:42

kyllä mut ae muista oliko se työnnettävä vaiko vedettävä ...kun siitä ....nyt se heräs....!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2009 - 12:29

Joo tuossahan nuo ohjeet tulikin

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.09.2009 - 16:41

Pidä kahvasta kiinni ja siirrä jalkaa A jalan B eteen hieman sivussa. Toista tätä askelkuviota kunnes homma hoidettu.