Käytkö yksin leffassa, pitääkö aina olla kaveri?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.09.2009 - 21:25

pitää olla kamu , jolle voin sit arvostella leffaa...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.09.2009 - 21:34

Voin käydä itsekseni leffassa,mutta myös kamun tai kamujen kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.09.2009 - 21:37

En käy leffassa. Mutta ainahan kaverin kanssa on hauskempaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 21:37

En ole leffassa kävijä, varsinkaan yksin. Joskus vuosia sitten kävimme poikani kanssa yhdessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 22:23

Kun pojat oli pieniä,kävin heidän kanssaan leffassa.Viimex käytiin työkavereiden ja esimiehen kanssa.Kyllä voisin mennä yksinkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 22:25

Mä aina ajattelen kuinka hienoa olisi katsoa hyvää elokuvaa elokuvateatterissa laajakankaalta, mut en koskaan saa aikaseksi sitä.Olishan se ihan toista kun sohvalta katsottuna.Ajatella,että sekin alkaa olla jo nostalgiaa... aion vielä kunnostautua ja vien ystäväni aitoon leffa-iltaan.Niin ja onhan se kaksin aina kaunihimpi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.09.2009 - 23:46

Voisin käydä yksinkin, mutta viimeksi olin ystävien kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 23:48

Ikkiin en ole edes yksin leffassa käynyt ..aina se on kivempata menää kaverin kanssa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2009 - 00:08

jos kävisin ni varmasti kamu täytys olla mukana

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2009 - 00:49

harvaksetaan tulee käytyä, mutta silloin kyllä yleensä on kaveri mukana, muistaakseni kolme vuotta sitten olen viimeksi käynyt yksin, halusin nähdä niin tajuttoman jutun (last King of Skotland) ettei kukaan lähtemnyt seuroiksi mukaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2009 - 08:01

Viimeksi kävin elokuvissa 25 vuotta sitten, Viimeinen keisari oli kuvan nimi, kavereista ei muistikuvaa?
Tarviiskoon tuo kaveria?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2009 - 09:32

Jos kaveria ei liiemmälti kiinnosta filmi jotan haluen mennä katsomaan niin silloin menen yksin. Oikeastaan ihan sama koska ei filmin aikana yleensä kommunikoida...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2009 - 10:37

tottakai voin mennä yksin

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 05.09.2009 - 14:20

Minä menen kyllä mielellään jonkun kaverin kanssa.-