Kärsitkö yksinäisyydestä?

Minulla menee fifty fifty

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Eme
Vastattu: 05.09.2009 - 14:20

En sinänsä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.09.2009 - 21:26

en oikeastaan, on senverran aina joku, jonka kanssa voin höpötellä.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.09.2009 - 21:37

Kärsin silloin kun olen kaksin kotona yksin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 21:46

En kärsi ja kaverini ei tunnu kärsivän myöskään.

Romaniassa kuulemma ryöstellään yksinäisiä miehiä paikallisessa parkkihallissa. Toimintatapa on seuraava.

Kaksi seksikkäisiin vaatteisiin pukeutunutta naista tulee tarjoamaan ilmaista auton pesua vasta avattuun autopesulaan, joka sijaitsee aivan lähellä, tytöt kyytiin ja auto liikkeelle. Edessä oleva aloittaa hipelöinnin ja hetkessä on jo vetoketju avattu ja "mikrofoni" käsillä, jolloin toinen nainen joka istuu takana ryöstää lompakon .

Kaverini lähetti juuri sähköpostia Romaniasta, että hänet on ryöstetty maanantaina , tiistaina, keskiviikkona, torstaina kahdesti ja todennäköisesti ainakin huomenna ja toivottavasti vielä ylihuomennakin.

Sunnuntaina hän joutuu valitettavasti palaamaan takaisin Suomeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 22:15

tavallaan käsrin mjutta joskus on ihan kiva olla yksin, kun ei tarvi koko elämäänsä olla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 22:20

En ainakaan vielä tässä vaiheessa elämää, toivon etten myöhemminkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 22:30

En kärsi.Ystäväni lähti vähän aikaa sitten omaan kotiinsa ja nyt nautin yksityisyydestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 23:01

Kovin on ovikello ja puhelin hiljasia eli kyl jonku ver kärsin.Onha miul tietyst kissa seurana,mut ois se kiva useemmi ihmistenki kans höpötellä.Kissan kans vähä hankala lähtee esim.shoppailemaa tai kahville.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 23:10

ei tätä kai enää kärsimiseksi voi sanoa. tottunu olemaan viimeaikoina yksin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 23:23

No pakko myöntää,että aika lailla kärsin juu..suurin osa hyvistä ystävistäni asuvat toisella paikkakunnalla ja kun tällä hetkellä en työelämässäkään ole niin aikuiskontaktit ovat aika vähissä.
Hyvin usein ompi mukava jututtaa kaupan kassaa taikka puhelinmyyjää ;D
Niin ja koiran kanssa porisen päivittäin paljon ;)
Toivon,että nyt tuon uuden harrastuksen myötä, joka alkaa ensi viikolla,löytäisin uusia ystäviä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.09.2009 - 23:42

Olen ollut niin monta vuotta jo yksin, että siihen on tottunut. Ei sitä edes huomaa olevansa yksin. Ja nautin yksinolosta. Ja onhan minulla kissa. Sille tulee puhuttua välillä. Ja se jopa ymmärtää, uskottehan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2009 - 00:11

sekä että. välillä on kiva olla yksin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2009 - 00:52

lähestulkoon nautin , aina kun yksinoloon on tilaisuus, asia voisi olla vähän toisin, jos yksinäisyys olisi pakkotilanne

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2009 - 04:57

nautin silloin harvoin kun saan olla yksin,
ehkäpä voisi olla pakkopullaa, jos joutuisin olemaan ypöyksin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2009 - 09:30

En kärsi koska sellaista ei ole oikeastaan koskaan, tytär pitää siitä viimestään huolen seuraavat 15:sta vuotta ainakin, jos eloa vaan täällä piisaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2009 - 10:38

en jos puhutaan kavereista mut jos miehestä ja seurustelusta niin sitten ehkä vähän.. mut viihdyn hyvin yksinäni kotona

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2009 - 11:35

Siat kärsii, minä nautin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2009 - 17:58

Kyllä päivisin kun ei ole muita kotona silloin tulee yksinäinen olo. Joskus taas on kiva olla yksin.