Ollaanhan me napsulaiset enkeleitä toisillemme? :)

Oiskos täs kooste Napsusta, yritämme lohduttaa ja auttaa toisiamme?
www.youtube.com/watch?v=p8FP...re=related

Lisätty: 04.09.2009 - 21:33

Toivon et maltatte kuunnella tään linkis olevan ihanan, ajatuksia herättävän kappaleen...:)

Avainsanat: tuntematon toinen enkelit napsu ystävä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.09.2009 - 18:11

Kyllä me enkeleitä täällä ollaan. Olis kiva vaan kun pääsis suojelemaan ystävää hädässä. Tämä kappale oli niin kaunis että ajattelin sitä kuullessani teitä kaikkia kavereita täällä napsussa. Et ei aina ole helppoa ei. IHANAA KUN OLETTE OLEMASSA.

Kysyjän kommentti

Kiitän sua myös kaikkien Napsulaisten puolestakauniista ajatuksista:)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.09.2009 - 20:23

kyllähän me oomme , kaik kuin yht perhet konsanas....ja enkeleit tietty...:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 20:24

Hyvä että muistutit tuosta laulusta. Itse kuuntelen sitä aika usein ja pyydän, ollaan enkeleitä toisillemme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 20:32

jees..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 20:32

Ehdottomasti. Tämähän on kuin oma perhe

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 20:39

Kyllä meillä on enkelten patatiisi..kun on mukavia..napsulaiset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 20:46

Aivan niin, ollaan, ollaan.

Lähteet:
Oma tieto

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.09.2009 - 21:18

Suurin osa meistä on enkeleitä toisillemme. Hienoa olisi jos kaikki olisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 21:40

Ollahan,ollahan enkeleitä onko heitä?Suo anteeksi jonin,mutten kuunnellut Jopen laulua kuin ensi tahdit,ei kuulu lainkaan mun suosikkeihin tämän tyyliset,mutta ajatus kiitettävä ja kaunis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 22:26

Siis yhtä isoa perhe katrasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 22:51

Ootte Te Kaikki aikamoisia! Kiitos ihanasta seurastanne ja vaikka en kykene olemaan niin paljon napsuilemassa, olen tavattoman iloinen,että silloin kun aikaa on, kohtaan teitä viestitse, ja kuinka paljon sieltä kumpuaa energiaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 23:32

Ollaan vaan..tämä kappale saa kerta toisensa jälkeen lähes tipan linssiin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2009 - 10:42

ollaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 05.09.2009 - 14:22

tottakai ollaan!