Käytättekö vihjeitä uusio käyttöön esim .WC- paperirullia, sukkahousuja, sipulipusseja, lehtien vihjesivuilla, mieheni ei -

innostunut niiden käyttöön , sadatteli minua monin painokelvottomasti ja runsain sanoin rrr, päätteisesti.

Avainsanat: ÄrrÄpÄitÄ puolisolta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 04.09.2009 - 15:08

Ei ole tullut käytettyä uudestaan noita kolmea ensimmäistä mitä kyselit. Pieniä pahvilaatikoita sen sijaan talletan ja päällystän niistä sitten lahjalaatikoita. Lehdistä leikkelen kuvia kortteja ja lastenjuttuja varten.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.09.2009 - 14:53

En viitsi hakea VC-paperia takaisin lietekaivosta uusio käyttöön.
Sukkahousuja ei ole ikinä ollut, sipulit on riihessä laatikossa jne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 14:55

Ylim ääräiset perunat (ja miksei muutkin juurekset ja vihannekset) kannataa laittaa sukka housuihin ,niin ne eivät putoile niin helposti pitkin jää kaappia Käytän yleensäkkin sukka housuja monien muidenkin tavaroiden säilytykseen kätevää!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 15:23

minä laitoin vanhan vesisäiliön, jossa on hana ja joka oli poistettavasa kiukaassa , niin puuseenseinään , nyt on juokaseva vesikin käsien pesuun... puuseesta lähtiessä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.09.2009 - 15:34

Kaikki on menneet roskiin, jopa sukkahousutkin. En ole käyttänyt niitä vuosiin, joten uusia ei ole kaappiin kertynyt, että voisi ottaa uusiokäyttöön. Ja minulla on niin huono mielikuvitus, etten keksi millekään mitään käyttöä, joten kaikki päätyy roskikseen. Lehtien vinkit on niin tyhmiä, että meinaan nauruun kuolla kun niitä lueskelen joskus Pirkasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 16:02

Kyllä.jos saan hyvän vihjeen.Matonkuteista mattojen tekeminen eräs parhaista.Sitähän on käytetty iät ja ajat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 04.09.2009 - 17:09

En käytä uudestaan oikeastaan mitään.wc-rullat tosin menee koiralla leuluksi :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 18:44

En käytä wc-paperia uudestaan. Puhdistamolle se vessasta menee ja sieltä kuivatettuna uusiokäyttöön kompostiin. Hyvä, että joku viisaampi on ottanut onkeensa wc-paperin kierrätyksen. Neuvostoliitossa oli toisen maailmansodan jälkeen jatkuva pula wc-paperista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 19:18

eipä juuri tule käytettyä,

suurin osa niistä vinkeistä sellaista puuhastelua josta todellinen hyöty (omalle lompakolle tai luonnolle) on hyvin kyseenalaista

lajittelen jätteet, siinä minun osallistumiseni maailman pelastamistyöhön

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 19:47

Ainoastaan ne pienet muovipussit joita esim. perunoita ostaessa on pakko ottaa, niistä tulee roskapusseja. Banaaneja en laita koskaan pussiin, terttu kulkee ilman sitäkin joten kierrätän sen pussin jo etukäteen.
(outoja vastauksia - eihän tässä nyt sentään wc-paperin uusiokäyttöä kysytä)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 20:14

Minä tein samoin kuin ciby, kesämökin huussin seinään. Lasipurkkeja talletan hilloamista varten ja talvella sit maito- ja jogurttipurkkeja koska aion käyttää niitä Onnelassa ensi keväänä taimettamisessa. Sukkahousuja en pidä kuin suuren pakon edessä joten niitä ei ole ja vessapaperirulla-askarteluun ei jää aikaa. Pirkkalehteä luen ja se Niksi-pirkka naurattaa joskus niin maar kauhiast´.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2009 - 10:47

en käytä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2009 - 12:00

En käytä. Pahvirullat ja jogurttipurkit energiajätteisiin. Lasipurkit ja metallikannet sekä säilyketölkit niille varattuihin astioihin. Paperirullat ovat lasten askartelussa vieläkin hyviä tonttu- ja enkelikehoja.