Minä nyt aprikoin asiaa, ARCTIC SEA alusta, ohjuksia kyydissä Suomalaisten "klapien alla ", kaapataan näennäisesti , ja sekavaa ,

Lähinnä juoruja , ovat menossa Iraniin, miksi ei maata myöden , mihin olivat lopultakin menossa ne ohjukset. Miehistö hengissä ja suu tiukasti kiinni. Paljonko asioita salataan esim. Oman merialueemme käytöstä , ja mitä Itämerellä kuljetetaan.

Lisätty: 04.09.2009 - 13:40

Jumppis , minä olen käynyt Istanbulissa 3 kertaa ja nähnyt kakkaa ja egon , sekä halun liittyä EU. hun.Vaihtelua toisi päivääni ja vähäinen ravinto olisi mieleeni minulle sekä lääkärilleni

Lisätty: 04.09.2009 - 13:58

Minä olen aina myös pitänyt Neuvostoliiton aikaisista kirjailijoista ja protesti laulajista, ovat muusikot pitäneet jopa tyhmille Turkulaisille lauluiltoja sekä kirjallisuuden seminaareja.

Avainsanat: arctic sea

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 04.09.2009 - 13:59

Muistaakseni aprikoin jo aiemmin kun oli kyssäriä tuosta laivasta, että jotain salaista kyydissä on.
Kaikkeen mitä veliveikkosen naapurissa tapahtuu, liityy aina jonkinverran hämärää.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.09.2009 - 13:32

on tuo juttu niin hämärä ... ei mitään tiedä mitä kuljettelevat meritse, maitse tai rautateitse , noin vaan naamioidaan jutut ja nauratetaan meittii kuulioi mitä ihmeelisimmillä sepostuksilla ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 13:35

Etkö pelkää että joudut lähtemään Turkkiin pakoon noiden kirjoitustesi takia.
Venäjältä yksi meni jo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 13:38

Outo juttu todellakin, mutta selvinnee ennen pitkää. Toisissa maissa se on tuo viidalon laki voimassa edelleenkin vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 13:41

Olisiko siellä menossa avustusviljaa kaikessa hiljaisuudessa?
Tasakertaan ohraa ja päällä peitteeksi muutama lauta?
Kaikki eivät hyväksy viljatoimituksia maihin, joissa voisi saada kolme satoa vuodessa, kun olisi vain osaavia viljelijöitä. Nyt sellaiset on ajettu pois ja maat sosialisoitu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 04.09.2009 - 14:15

Uskon jotenkin että vielä selviää tuon aluksen tarina kokonaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.09.2009 - 14:31

Saattaa käydä niin, että asia on julistettu salaiseksi seuraavaksi 50-vuodeksi. Ei meistä kaikki ole enää kuulemassa mitä siellä laivassa kuskattiin. Miehistön suut on tukittu ties millä konstilla, joten heiltä ei tietoa heru.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 18:30

Setä Leninin seuraajat ovat jo syylliset tuominneet..... finskisoldat ei voi enää mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 19:41

Kaappaukseen en ole uskonut missään vaiheessa ja sen olen moneen kertaan täällä todennut ja kaappaukseen en usko vieläkään. Kaikki jälkeiset tapahtumat osoittavat että ei siihen uskota venäjälläkään.