Ei kannata puolikuntoisena kotiuttaa potilaita vai mitäs mieltä olette?

uutiset.msn.hs.fi/ulkomaat/a...90?ref=msn

Avainsanat: mieli sairas hoito

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.09.2009 - 19:34

välillä tuntuu että avohoidossa on niin paljon kaikenlaista väkeä, että itellä alkaa tehdä mieli jonnekkin suljettuun paikkaan

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.09.2009 - 12:50

Alun perin mies oli toimitettu hoitoon, koska hän oli hakannut kauppa-apulaisen vasaralla kuoliaaksi vuonna 1993.
Sille amerikkalaisen tyhjäntoimittajan lääkärille olis ollut hommia jo siellä.
Vanha vitsi ei naurata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 13:01

Avohoidossa on paljon tuollaisia ihmisiä, tappavat perheitään sekä sivullisia, kirveellä Suomessa paljon ja erityisesti perheenjäseniä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 13:16

Tappoihan tuo siellä sairaalassakin potilastoverinsa.
Mahtaako siellä näkyä Salatut Elämät?
Tuollaisille potilaille pitäisi olla Mengelen kaltaisia lääkäreitä. Nyt niitä ei ole kuin naapurikaupungin terveyskeskuksessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 13:38

hyi hitsi... järkkyy .. ei kyllä yhtään tiedä milloin tuolla meilläkin , joku hullu kuulee äänen ja käskee tappaa, kuten yksi vuosi sitten porvoossa yx hullu vain kuuli äänen käskevän ja tappoi hollantilais turistin iäkkäämän miehen hänen vaimonsa viereen ihan yxkax ... varasti vielä cittarista leipäveitsen sitä varten... jotta ei täältä tarvitse kauas lähteä, kun kaiken maailman hullut tuolla kävelee ja enenmän niitä tulee, kun hoitolaitoksia suljetaan ...eikä he saa hoitoa vaikka kuinka hulluja oisivat...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 13:38

Joitain ei kannattaisi "kotiuttaa" koskaan. Täytyy sanoa että onneksi ei perheessä eikä suvussa ole noita, eli ei tarvitse pelätä läheltä tulevaa hyökkäystä. Toki jossain voi osua kirveen tielle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.09.2009 - 13:57

Hyi kamala. Olen itse joutunut erään Hattelmalasta kotiutetun hyökkäyksen kohteeksi keskellä kirkasta päivää. Olin vielä menossa psykologian tunnille jonka aiheena oli: pitääkö aggressiot purkaa? Minä selvisin olkapään venähdyksellä ainoastaan.
Mutta noita ennenaikojaan vapautettuja tulee niin kauan kuin määrärahoista ja hoitopaikoista kiristetään kävelemään kaduillemme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 04.09.2009 - 14:16

Olen täysin samaa mieltä kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 18:35

Kuulostaa todelliselta Psyko II:selta. Erona siinä oli, että äiti käski tappamaan ja hullu totteli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2009 - 10:48

juu no ei kannata