Oletko joskus tuntenut olevasi oikealla alalla? Siis töissä?

Avainsanat: oletko oikealla alalla

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.09.2009 - 12:43

Tällä hetkellä tunnen olevani oikealla alalla. Ammatinvaihto olis pitänyt tehdä jo aiemmin. Toki tykkäsin edellisestäkin ammatistani.

Kysyjän kommentti

Kiitos sinulle parhaasta vastauksesta. Hyvä kun olet tyytyväinen ammattiisi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.09.2009 - 12:40

Kyllä.
Vapaat työajat ja palkka sen mukaan. Voin valita, mitä teen ja mitä en.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 12:48

Kyllä , minä olin työnjohtajana miehisellä alalla joka ilmeisesti päättyy ensi syksynä, koskettaa useita tuhansia miehiä, miehet ovat muuten reiluja alemmalla tasolla, ja ensin alkuun ulkomaalaiset miehet ns. vetivät alta valkoisen kypärän, loppupeleissä olin paras mahdollinen pomo. eläkkeelle pääsin n. 1 vuosi aikaa, mutta neuvoja kysytään vielä viikottain , ei ole tietoa kenelläkään kaikista metkuista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.09.2009 - 12:54

Oikeahan sen täytyi olla, kun koko työhistoria on samalta alalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 13:21

Olen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 13:36

Erittäin usein olen tälläkin hetkellä juuri oikeassa työssä. Ammattia olen vaihtanut, useita tutkintoja on tullut hankittua ja myös kielitaitoa hankittua lsiää mikä tässä työssä on tois tärkeätä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 13:42

olin silloin kuin työssä olin.. ensin oli aivan ihanat palkalliset työpaikat ja sitten omani joka oli aivan ihana paikka , sinne on ajoittain ikävä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.09.2009 - 13:53

Pidän tästä mitä teen, mutta en ole oikealla alalla. Kyllä minusta olisi pitänyt se puuseppä tulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 14:11

Oikea ala= työ mistä pidän todella, tuon perusteella olin oikealla alalla kun tein noin viisi vuotta sarjakuvalehtiä. Se oli mukavaa ja olen aina pitänyt sarjakuvista :-)
Pidän toki nytkin työstäni, mutta sarjiksista ei saanut huonoa palautetta, ainkaan me lehden toteuttajat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 04.09.2009 - 14:17

En viimeisessä työpaikassani tuntetnut kyllä olevan oikealla alalla, siksi loipetinkin ne työt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 18:49

Olen toiminut monessa hommassa ja ollut tyytyväinen. Aina saanut toteuttaa työni itsenäisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 19:24

Kyllä sellainen sanomaton onni on ollut minunkin kohdallani, että hommat jotka olen valinnut, ei ole tarvinnut valittaa ... koskaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 19:38

Vasta viime vuodet kun toimin sosiaalialalla ja sain auttaa muita, esim. kehitysvammaisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 19:43

tunnen koko ajan niin:) tosin olen ammattini opettellut aikuisena

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 20:02

Kyllä vain,semmoisissa kiusallisissa tilanteissa,kun onnistuu esim.hankalan kokoisen asiakkaan kanssa onnistuneissa valinnoissa ja asiakas kiittelee tyytyväisenä,ne on silloin tähtihetkiä ja tuottaneet itselle hyvän olon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 20:56

Kyllä tunnen..Tänäänkin kävin 2:dessa perheesä vanhuksia auttamassa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 22:58

Olen tuntenut aina olevani oikealla alalla. Tietty joskus ajattelee, että jos ois enempi kieliin panostanut, elämä olis heittänyt ehkä muualle, mut näin on nyt hyvä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2009 - 13:54

no en. ku en oo viel toimistusjohtajaksi päässy