Kuvitteletko josks olevasi poplaulaja?Mikä on mieleisesi niistä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.09.2009 - 13:57

Juuri tällä hetkellä jammaan Hot Chokolatea "You sexy thing" ja voisin hyvin olla se laulaja notkean lanteensa kanssa.... GROOVE on mahtava kanava!!! Ihanaa musaa.....

Kysyjän kommentti

Kiitos parhaasta vastauksesta sinulle. Joo hyvä aloitus sinulla ainakin on.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.09.2009 - 12:29

M.A. Numminen, siis se kuvittelu lauluäänestä.
En tosin taitaisi elättää itseäni läheskään niin hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 12:36

Vois olla mahtavaa Shakirana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.09.2009 - 12:50

En tosiaan kuvittele. Olen ihan onneton näissä musiikkiasioissa. Lauluääntä on ollut, mutta kun en kuuntele musaa, niin en tiedä siitä mitään. Vaikea silloin kuvitella itseään sellaisessa roolissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 13:08

En erityisesti ketään ihannoi enkä välitä mistään ihannoinnista, minulla on äänihuulista esiasteista syöpää kalvettu 1992 toukokuu, ääni tuli 3 kk jälkeen käheä ja matala , eli Gloria Gaynor olisi sopiva äänelleni, en saa edes koskaan kuiskata ja nykyinen ääneni on tarkoin kontrolloitu nenän kautta tapahtuvan kameran avulla. Eli I WILL SURVIVOIR.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 13:29

Vaikka luoja onkin suonut minulle musikaalisuuden,en koskaan kuvittele olevani poplaulaja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 13:47

en ole kuvitellut olevani poppari,mutta nyt tykkään maria lundista ihana ääni..kivoja sovituksia vanhoissa hiteissä on hällä , niistäkin tykkään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.09.2009 - 13:51

Mä oon mikä oon... ja milloin mikäkin. Kunhan pääsen opiskelemaan, niin saatan keksiäkin kuka minä voisin olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 14:03

En ole haaveillut olevani muu laulaja kun ainoastaan autolaulaja ja sillontällön karaoke baaris käyn laulamassa. Parasta musiikkia on Popedalla ja Paten soolomusa. Paras laulu mun äänelle karaokessa on Hectorin -Juodaan viinaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 04.09.2009 - 14:17

En kuvittele.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 15:01

Laulan aika usein ruoka laittaessa ja siivotessa Hanna Ekolan iki-ihanaa Vieläkö on Villi Hevosia kappaletta ,ehkä haluaisin joskus osata laulaa sen yhtä hyivn mutta taitaa jäädä haaveeksi?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 15:37

ihan niin höperöksi en vielä ole ruvennut, ei taitais löytyä oikein sopivaa mallia/esikuvaakaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 19:31

En herranjestas sentään.
Itselleni riitti aikoinaan kun roudasin laululaitteita ammattilaulajien käyttöön.
Edes "laula yksin" (karaoke) tapahtumaan minua ei saa kuin pakkopaidassa kantaen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 23:38

Kyllä. Hyvä opiskeluaikainen kaverini ja naapurin poika, ruikonperänmultakurkku Jaakko Teppo Pörsänmäeltä.