Mitä Liisukalle tänään kuuluu? Eilen hänellä oli huono päivä miten tänään? Tietääkö kukaan miten on Liisukan olo tänään?

Avainsanat: mitä kuuluu liisukalle tänään

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 04.09.2009 - 13:49

Liisukka on varmasti taas ahkeroimassa jonkun mummelin apuna. Hyväsydäminen ihminen kun on. Kunhan maltamme, niin illemma liisukka taas palaa luoksemme entistä ehompana.

Kysyjän kommentti

Kiitos sinulle parhaasta vastauksesta. joo kyllä Liisukka jo jonkin verran on piristynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.09.2009 - 13:32

Huhuu Liisukka!
Tämä taitaa olla minun syytäni, sillä tapaan kehoittaa kaikkia "huonon päivän" omaavia ylös, ulos ja lenkille.
Tietokoneella pitkään istuminen harvoin parantaa oloa.
Itselläkin on juuri nyt kovin huono omatunto, vaikka teen ohessa töitä, maksan laskuja ja kirjoittelen sähköposteja. Napsuilu hidastaa "oikeisiin töihin" pääsyä. No kohta minä menen...
Liisukalle mukavaa päivää, kun näet tämän! =)))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 13:37

Ei liisukka ole nyt paikalla, en kyennyt häntä lohduttamaan eilen, omaa minääni kirjoitus kääntyy, mutta ei asiat miksikään muutu jos ei tiedä asiaa, lohtua voi antaa, kyllä se siitä sitten, ja varsinainen asia jää kysyjälle itselle, lohtua voi antaa kenelle tahansa , vaikka alapään vehkeitten koosta, pierettää enemmän kuin miehiä , ja minä nyt olen ongelmainen yleensä ja kateellinen vaikka napsu ihmisille. Liisukan kavereita yksityisviestein, pallo on teidän , ei muille kuulu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 13:53

toivotta vasti hän ois jo piristynyt.. liisukalle jaksamisia , kuin myöskin muillekkin napsulaiselle .. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 04.09.2009 - 14:18

toivottavasti kuuluu tänään hänelle parempaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.09.2009 - 15:43

Kyllä liisukka varmasti vielä ilmestyy tänne kertomaan kaiken olevan hyvin. Kunhan nyt ensin lepäilee ja tasoittelee pahaa oloaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 23:43

Minäkin lähetin viesti, mutta ei se sitten ole auttanut. Toivotaan, että ei masennu tyystin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2009 - 10:53

toivottavasti parempi