Katsoitteko eilen alkaneen uuden sarjan Mentalist ekan osan ja miltä se vaikutti?

Avainsanat: uusi sarja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.09.2009 - 13:11

Ihan mukiinmenevä sarja.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.09.2009 - 12:09

en katsonut.. ei aika riitä ku pitää opiskella :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 12:12

en myöskään katsonut, mutta pitää kurkata joskus minkälainen sarja se sitten on...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 12:20

Minä odotin jännityksellä sitä , komea näyttelijä, voisi olla minulle vaikka iltalääkkeen antajana, näkisin hyviä unia ( 30 kg hoikempana ja erittäin älykkäänä ) , sekavaa oli kaikinpuolin taantumien johdosta tämä sarja , rauhallisempi tahti samaan aikaan tulevan Shieldin kanssa. OHITAN SARJAN.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.09.2009 - 12:41

Oli minunkin mielestäni vähän sekava niiden taantumien takia. En nyt tuomitse ekan jakson perusteella. Pari jaksoa vielä, niin sitten tiedän katsonko enempää. Näyttelijä on komea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.09.2009 - 13:45

Tallennettuna on ja aion katsoa kun kerkiän. En siis osaa sanoa vielä mitään, mutta oletan että tykästyn siihen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 04.09.2009 - 14:20

en katsonut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 16:38

Katsoin ja henk.koht.mielipide suunnattu ilmeisesti jenkkiajatusmaailman omaaville.Ei tosi oli ihan katsottava ohjelma

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 02:45

En katsonut.