kysymys kuuluu menistkö sikainfulenssa rokotukseen?ja vietkö lapsesi testiryhmään?Kun löysin tälläisen tekstin..alla ...

Subject: Re: Fw: Rokotus-VAROITUS sikainfluenssa-nettisivuilla

Laitan tiedoksi mi löytyy www.sikainfluenssa.fi -sivustolta.
www.sikainfluenssa.fi/uutise...airauteen/

Sikainfluenssarokote yhdistetty hermostosairauteen?
Iso-Britanniassa on vuotanut julkisuuteen kirje, jossa valtion terveysviranomainen Health Protection Agency varoittaa uudella sikainfluenssarokotteella olevan mahdollisesti yhteys hengenvaaralliseen hermostosairauteen.
Health Protection Agencyn laatima luottamuksellinen kirje oli osoitettu neurologian erikoislääkäreille, mutta se päätyi The Mail -lehden toimittajien haltuun viime sunnuntaina. Kirjeessä neuvotaan lääkäreitä olemaan valmiudessa siltä varalta, että uusi sikainfluenssarokote aiheuttaa rokotettaville ihmisille Guillain-Barrén oireyhtymän.
Guillain-Barrén oireyhtymä on ääreishermostoa vaurioittava äkillinen autoimmuunisairaus, joka johtaa yleensä potilaan väliaikaiseen halvaantumiseen. Sairauden oireita ovat raajojen puutuminen, lihastoiminnan heikkeneminen, kipu, verenpaineen ja sydämensykkeen muutokset sekä virtsaamis- ja ulostamishäiriöt.
Suomessa Guillain-Barrén oireyhtymä todetaan vuosittain noin 50  100 ihmisellä. Noin 80 prosenttia sairastuneista paranee täysin, 5  10 prosentille jää sairaudesta pysyvä haitta ja noin 4 prosenttia oireyhtymään sairastuneista menehtyy.
Lähde: The Mail: Swine flu jab link to killer nerve disease

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.09.2009 - 10:21

En mene tuollaiseen rokotukseen eikä jälkikasvunikaan, minä sairastan pahaa selkäydin vammaa ja kivut on kovat ja vielä tulisi toinen hermostosairaus siihen päälle , kyllä sitten jo pyssyä hakisin jostain.

Kysyjän kommentti

en mene minäkään, sairastan mieluummin jos tulee

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.09.2009 - 09:58

En aio mennä, enkä aio viedä lapsiakaan rokotukseen. En ollut menossa ennen tätäkään tietoa. Turhaa vouhotusta tuollaiset flunssa rokotukset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 10:09

jopas oli juttua hui.... nyt kyllä mietin tuota jutua oikeintoden teolla ...menenkö vai enkö... sitä jään miettimään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.09.2009 - 10:10

Jos tuo tieto pitää paikkansa, pistää arveluttamaan rokottaminen. Kumpi lie sitten parempi kuolla flunssaan tai saada elinikäiset vauriot rokotuksesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 10:20

en ole aikonut mennä ennen tätäkään tietoa. en ole ottanut muitakaan flunssarokotuksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.09.2009 - 10:25

Kuten tuonne aikaisempaankin vastasin: en mene enkä ota ellei ole pakko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 11:12

Ei ole ollut aikomustakaan mennä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 11:42

En ole aikonutkaan mennä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 12:10

en mene

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 04.09.2009 - 14:24

en taida menn'.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 15:12

Ei tarvitse pelätä sika influensaa pesen hyvin käteni ja desinffioin käsi desi aineella joka kerta kun olen koskenut toiseen ihmiseen. Ja eikös tuollaiset AIDS jutut muutenkin tartu eninmäkseen vain jos harrastaa esi aviollista seksiä tai vastaavaa siitä ei ole minulla huolta!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 19:18

En mene.
Lapsen kohdalla on tilanne toinen ja toimin kuten neuvolassa neuvotaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2009 - 10:31

Ilman muuta menen, työpaikalle on varattu rokote jokaista työtnekijää kohden ja menen kun rokotus on saatavana.