mitä kaikkea kasvaa puutarhassasi ?

Avainsanat: kasvi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.09.2009 - 03:06

Sieniä näkyy pukkaavan nurmikolle.
Jotain valkoisia palleroita. Pitäisikö maistaa?

Lisätty: 15.09.2009 - 13:15

Kiitoksia!
Tämähän se varmasti oli paras vastaus!?! ;-)))

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.09.2009 - 04:08

Mulla ei oo puutarhaa.Jos sellasen ihanuuden vielä saisin,siellä ois veheetä,kisikkapuita ja erlaisia kukkia.

Lisätty: 04.09.2009 - 13:38

Korjaan vehreää ja kirsikkapuita.Ei veheää eikä kisikkapuita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 06:11

Minulla on kukkia paljon, muutama iso puu ja nurmikkoa ja on myös jotain sieniä ilmestynyt nurmikolle joita roskiin kannan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 06:43

marjapuskia, pari omenapuuta, vattupuskia , kukkia, katajaa, mäntyä, nurmikkoa , kaksi tuijaa, yrttejä ja oliskohan toi yx terijoensalava en varma , olikohan siinä suurinpiirtein, jotain on voinut jäädä unholaankin....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 07:02

Enää ei kasva kuin perunaa,sipulit on jo nostettu pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 09:10

Koristeomenapuita, koiranheisipuu, pilvikirsikkapuu, japanin katajia,elefanttiheinää, tyrniä, lumipalloheisiä, alppiruusuja, tavallista katajaa, metsänreunassa: haapaa, kuusia, koivuja, pihlajoita ja lehtikuusia, omenapuita, marjapensaita, ruusuja, kärhöjä, pioneita ym. perennakasveja. Sipulia, jotain perunaa ja vielä koepenkki Lapin puikulaa. Kasvimaata ei ole eikä tule.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.09.2009 - 09:26

Marjapensaita. Koivuja, kriikunoita, sireeniä, muita pensaita ja kukkasia. Ja onhan siellä vielä lisääkin, en vaan muista mitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 10:50

Minulla kasvaa omenapuita,kirsikka puita, sieniä nyt pihalla,marjapensaita,vadelma puskia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 10:57

Pohjoisuus rajoittaa kasvimaani lajivalikoimaa. Porkkanat, punajuuret, palsternakat, mustajuuret ja herneet kasvavat kyllä hyvin, samoin monenlaiset yrtit. Tilli tuntuu viihtyvän erityisen hyvin, kaksikuukautisen yöttömän yön ansiosta se on paljon aromikkaampaa kuin etelässä (todistettu myös tieteellisesti) ja kruutillit ovat yhtä pitkiä kuin minä.
On mulla myös mustaviinimarjapensas ja vattupuska, komea väinönputki ja metsämansikalta näyttävää ja maistuvaa ukkomansikkaa.
Toissapäivänä ! puhkesivat kaunokaiset kukkaan. Muistuttavat päivänkakkaroita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 11:37

Mun kasvipalstalla perunoi,punajuurii,porkkanoi,sipulei,eri sorttisii salaattei,lanttui,ruusukaalii,retiisei,tillii ja erilaisia mausteita,tilaa on ½aaria.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 04.09.2009 - 14:24

Kukkia, luumuja, omenoita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 15:20

ei sitten mitään hyödyllistä, silmän iloa ehkä vähäsen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 23:59

Omenoita, punaisiaviinimarjoja, raparperia ja sieniä.....vaan ei valkoisia.
Papitille sanoisi, että ääntä kohti vaan rohkeasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 13:52

Punaisia omenoita ja keltaisia sieniä.