missä kaikkialla olet matkustellut ?

olen itse käynyt Lontoossa ja Virossa ja Ruotsissa ainoastaan

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 04.09.2009 - 00:32

Venäjä, Viro, Ruotsi, Norja, Saksa, Kreikka, Marokko, Espanja. Jotkut noista on tullut käytyä useampaan kertaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.09.2009 - 00:53

Ruotsi,Tanska,Saksa,Itävalta,Viro,Puola,Italia ja ..Kreikka <3

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 01:15

Ruotsi,Espanja,Kreikka,Israel,Egypti.Seuraavana toivelistallani on Canada ja /tai Mexico.Viroon lähden viideksi päiväksi pian lomalle ystäväni kanssa.Meillä on siellä asumassa tuttuja(Suomalaisia).Majoituskin siis edullinen!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 03:20

Siellä, täällä ja takaisin.
En mä edes tiedä, kun nimetkin on niin vaihtuneet.
Profiilissani on kartta. Vilkaise sieltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 06:55

ruotsi, viro, venäjä, norja , kreikka ,turkki , espanja ja kanariansaaret...ahaa ne ovatkin espanjaa ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 07:11

Vain suomessa olen matkustanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 08:25

Lähes "kaikkialla" eli esim. Eurooppa koluttu suhtkoht tarkkaan. En ala luetteloa väsäämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.09.2009 - 09:21

Naapurimaat, Dominikaaninen Tasavalta, Espanja, Kreikka, Thaimaa ja Turkki. Joissakin ihan muutaman kerrankin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 09:50

Noin 25 maata aikuisena ja alle 5-vuotiaana toinen mokoma joista ei juuri ole muistikuvia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 09:51

Viro, Turkki, Marokko ja Kreikka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 10:18

tuoltahan ne profiilistani näkee, en tähän ala kaikkia maita kirjoittamaan, joissakin tullut visiteerattua montakin kertaa eri paikoissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 10:19

näkyy olevan 29 maata kartassa linkin alaosassa.
www.napsu.fi/user/3800/matkailu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 12:13

ruotsissa, norjassa, tanskassa, virossa (ihan pienenä), ranskassa, saksassa, bulgariassa, kreikassa, monacossa, espanjassa, portugalissa, italiassa (päivän olin), amerikassa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 14:05

Italiassa, Kreikassa, Espanjassa, Israelissa, Egyptissä ja parissa naapurimaassa. Joissain maissa useamman kerran.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 04.09.2009 - 14:26

euroopan monet maat on tultu käytyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 14:44

Kysellähän saa mitä haluaa, mutta tällaisiin kysymyksiin löytyy vastaukset helpoiten jokaisen napsulaisen profiilista kohdasta; "matkailiu". Näin on siis jos k.o. napsulainen on välittänyt täydentää omaa profiiliaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 15:26

Australia ja Uusi Seelanti ovat käymättä, muuten on pallo hallussa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 23:32

Vain 2 kertaa Ruotsissa. Ekal kerral olin viel ala-asteel enkä meinannu tajuta ku kaupas äiti hoki miule sano tack.Toisel kerral olinki jo yläasteel ja mie sit toimin tulkkina äitille ja sen työkavereille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2009 - 00:05

Profiilissani on kaikki.