pelkäätkö sika infulenssaa ja aijotko hakea rokotuksen

minä en pelkää

Avainsanat: sairaus sika infulenssa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.09.2009 - 00:22

Ei siinä pelko auta.Tulee jos on tullakseen ja rokotteet taitaa ollar iskirymiä varten etusijassa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.09.2009 - 00:10

en pelkää ja en tiedä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.09.2009 - 00:29

En nyt kamalasti pelkää, mutta vähän kuitenkin, kun kuulun riskiryhmään. Jos rokotuksen saan, niin otan sen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 00:55

En isommin pelkää..tuntuu,että media lietsoo isoimman osan..toki pitäähän se vakavsti ottaa,mutta en osaa panikoida sen suhteen.Jos tulee niin on tullakseen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 01:27

Kyllähän tuo media sillä pelottelee enemmän,kun tarpeeks.Kuulun myös riskiryhmään.En tiedä tulenkohan ottamaan sen rokotteen.Nehän ruiskuttavat sinuun sitä itteensä!Se on tavallaan siedätyshoitoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 06:15

En pelkää enkä mitään rokotuksia hae.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 07:02

otan rokotuksen heti , kun sen saa, mutta en siitä panikoitse , se tulee jos on tullakseen ei sille mitään voi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 07:16

Kuulun riskiryhmään ja haen rokotuksen,kun niitä alkaa saamaan.En vielä osaa sitä tautia pelätä,se tulee jos on niin määrätty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 08:23

Kerran jo kysytty mutta vastaus sama eli jos rokotteen saan otan kyllä. Meidän työpaikan kaikille on varattu rokote, ollaan riskialttiissa työssä. Pelkääminen ei auta tietenkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.09.2009 - 09:19

En pelkää, tulee jos tullakseen. Enkä hanki rokotetta ellei ole pakko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 09:49

En edelleenkään.
Lapselle otan rokotuksen jos niin suositellaan,
itseni takia en - jonottakoon ja ottakoon muut sen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 10:31

eipä se pelkäämällä parane. enkä rokotusta aio hankkia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 10:55

Eipä pelko taida auttaa jos tulee niin sit tulee. Joo tietääkseni rokotteet ovat riskiryhmille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 04.09.2009 - 14:26

no en edelleenkään pelkää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 23:42

Kylhän tuo vähä hirvittää.Onneks kuiteki on tiedos millaset oireet siin on ni osaa hakeutua tarvittaessa tutkimuksiin jos sitä epäilee.Sen puoleen se hirvittää ku pisara tartuntana tarttuu ja mie oon asiakaspalvelu työs.Etenki jos joku venakko sattuu tirskumaa tai yskimää ni iskee pelko,et näiköhä sil oli possunuha ja tartutti sen nyt miuhu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2009 - 00:07

En pelkää, emkä hae. Jos tulee, niin tulee.