mitä teet työksesi?

itse olen työtön tällä hetkellä. varasto ja rakennuapumiehen töitä olen tehnyt

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.09.2009 - 23:47

Työ on tuttu sana. kerran Mikkelin torilla poliisi kysyi että mitä työ siinä seisoskelette.
Tosin tällä hetkellä joudun olemaan oloneuvoksena kun täälläpäin työt ovat kortilla.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.09.2009 - 23:38

Olen ravintola-alan ihminen,mutta tällä hetkellä työtön :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 01:03

Kädentaitoja suuressa skaalassaan.Töissäni luovuuteni pääsee esiin.Ihana esimies ja mukavat työkaverit.Työmatkakin taittuu yleisillä vajaassa puolessa tunnissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 07:24

ihan vaan olelen.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.09.2009 - 09:13

Hoidan kotonani kahden yrityksen reskontraa ja lasken palkkoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 09:38

Hoidan lastani, palkaksi riittää se että hän on tyytyväinen ja hymyilee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 09:53

Kehitysvammaisten asuntolassa ohjaajana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.09.2009 - 09:54

En tee mitään, kun kukaan ei huoli näin vanhaa töihin. Työttömänä jatkan elon polkua ja odotan eläkeikää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 09:57

olen yksityisyrittäjä:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 04.09.2009 - 14:29

oleskelen vain, sairaseläkkeellä tällä hetkellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 15:44

Olen vanhuuseläkkeellä, siis työeläkkellä pitkän työurani jälkeen. Olen siis oloneuvos. Tällä hetkellä hoidan isoäidin vaativaa tehtävää Mikkelissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 16:43

työ yhtä putkee ja lisäksi vähän väliä keikka hommissa noissa alaan liittyvissä saneeraus hommissa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2009 - 00:29

Kävin paikallisessa toimistossa kysymässä, että onko teillä röitä tarjolla.......ei kuulema ollu. Eli onko sama sana.......vai kirjoititko kysymykseesi sanan väärin?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2009 - 01:13

Niinpä, työ, mitä se on? Tekeekö joku sitä vielä? Mistä sitä saa?