jos saisit 2kk ilmaisen matkan mihin tahansa niin minne matkustaisit?

Avainsanat: matka maa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.09.2009 - 02:59

Pallon ympäri.
Aloittaisin Japanista, sieltä Mikronesian saarelle South Parkiin static.panoramio.com/photos/...251050.jpg
Sen jälkeen Surfers Paradiseen sukuloimaan.www.panoramio.com/photo/2613281 Sieltä Duff-saarelle parille bisselle ja snorklaamaan. en.wikipedia.org/wiki/Duff_Islands Bora Boralla täytyy tietysti käydä kahlaamassa lämpimässä vedessä. www.panoramio.com/photo/411662
Sieltä voisi lähteä Veke vekeen Ranskan polynesiaan. www.panoramio.com/photo/5903952
Ajan säästämiseksi sieltä voisi lentää Rioon tanssahtelemaan. commons.wikimedia.org/wiki/F..._Rio_1.jpg
Tuossa vaiheessa alkaisi jo koti-ikävä vaivata ja pitäisi lähettää postikortti Havannasta, jonne olen aina halunnut, mutta en koskaan päässyt. www.panoramio.com/photo/6108390
Kuubasta sitten täytyisi päästä poiskin jollain keinolla Key Westiin, josta pitäisi vielä jaksaa ajella se "pienempi pakollinen" automatka USA:ssa New Yorkiin, josta sitten parin teatteri/ravintola-illan jälkeen suorinta tietä sinivalkoisin siivin kohti Helsinkiä.
Tässä matka lyhyen kaavan mukaan selostettuna. Saattaisin kyllä joutua pyytämään toisen mokoman lisäaikaa, mieluummin tietysti kaksi vuotta, mutta et taida kustantaa edes bensoja Vaasalandiaan? =)

Kysyjän kommentti

=)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.09.2009 - 23:19

intiaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 23:22

Islanti 1kk
Puola 1vko
Saksa1vko
Tanska1vko
Norja 1vko
Lähellä pyörisin lapsen kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 23:25

Kreikkaan.Aluksi tutustuisimme manner-Kreikkaan vaikka sen ensimmäisen kuukauden ja toisen mokoman käyttäisimme saari hyppelyyn..voi vitsi kun tämmöisen mahdollisuuden joskus saisikin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.09.2009 - 23:45

Australiaan ja Grönlantiin. Ehkä käväisisin myös USA-Kanadan rajalla kylässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 00:21

amerikkaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 06:21

Minä Unkariin menisin , sinne Pustalle hevosten kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 07:21

Lähtisin australiaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 07:35

kiertäisin maapallon ympäri ....tai euroopan , riipuu tietty summasta jonka saisin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 08:26

Matkustaisin Ranskaan ja ankkuroituisin mieliseuduilleni. Liikkuisin ihanan maan sisällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.09.2009 - 09:08

Thaimaaseen. Ja siellä Phuketin Patong Beachille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 09:54

Kreikkaan varmaan lähtisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 10:32

mahdollisesti etelä-amerikkaan, vielä näkemättä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 11:03

Kreikkaan tai sit Roomaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 04.09.2009 - 14:30

Kreikkaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2009 - 00:30

Maapallon ympäri.