Mikä sinappi on sinusta parasta?

Meillä käytetään turun sinappia,vihreäkorkkista.

Avainsanat: sinappi mieto

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.09.2009 - 01:22

no turun sinappia tietenkin

Kysyjän kommentti

Sama sinappimaku,kun minulla,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 03.09.2009 - 21:59

Piti oikein käydä lunttaamassa jääkaapilla. Auran sinappi - mieto, luki putkilossa. Vihreä näkyi olevan korkki minullakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 22:01

Meiran mieto sinappi on hyvää grillissä paistetun makkaran kanssa ja konjakkisinappi sitten kinkun kanssa Jouluna pukkia ootellessa??

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 22:04

Uppsalan ekonomin panema.

Lisätty: 03.09.2009 - 22:41

Ennen tein itse ja tulista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 22:04

Aito kotimainen turun sinappi, eli Auran sinappi.
Turun sinappi on ruotsalaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.09.2009 - 22:07

Wigrenin Special sinappi. Jota ei ihan kaikista kaupoista saa edes, ja siellä missä sitä on, se on yleensä makkaroiden lähettyvillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 22:10

Turun väkevä näkyy tossa pöydällä olevan.se punakorkkinen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 22:13

Bablon(ystäväni)itsetekemä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 22:16

Vaimon tekemä tietenkin. Kotisinappi niminen tuote ihan hyvä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 22:20

vihreä korkkista ostan ja halvin vaihtoehto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 22:35

joo turun sinappi tai sit dijon

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 23:13

Ålands Senap ja valkosipulisinappi.
Heillä on muitakin erittäin hyviä senappeja kuten esim. jalopenolla maustettu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 23:32

Papitin kanssa samaa mieltä eli Auran sinappia joka on suomalaista. Ennen käytin turun sinappia mut lopetin ku siitä tuli ruotsalaista,sen jälkee aina ostanu suomalaista Auran sinappia.

  Ilmoita asiaton vastaus
fg
Vastattu: 03.09.2009 - 23:32

Itse tehty todella ärhäkkä. Mutta jos teollisesti valmistetuista puhutaan, niin paras sinappi mitä olen maistanut oli kaverin Japanista tuliaisena tuoma. Luonnollisesti en tiedä merkkiä kun on tuo japaninkieli vähän hakusessa toistaiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 06:22

Minä pidän kotisinapista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 06:38

turunsinappia on tuolla jääkapissa, mutta oiskos se nyt valmistettu tällähetkellä puolassa , muistelee epävarmana....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 09:56

Turun sinappi mieto ja kotisinappi mieto. Kerran ostin markkinoilta valkosipulisinappia ja se oli tosi hyvää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 10:33

itse tehty sinappi tietysti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 11:13

Kyllä se on Turun sinappi tai auran sinappi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 11:56

Turun sinappi, vihreäkorkkinen mieto on parasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 13:30

Ranskalaiset sinapit ovat parhaita, mitään muuta en käytä. Ja niitökin ruoanlaitossa, koska HK:n beluta ei meillä syödä. Turun sinappi on kauheata!

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 04.09.2009 - 14:30

Kaverin omatekemä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 14:48

Olen kokeillut "lähes kaikkia" mahdollisia sinappeja, myös alkup. Dijon ja monia saksalaisia. Yllättäen tänä kesänä löysin uuden suosikin; PIRKKA-sinappi!
Sitä on ainakin 2 makua ja molemmat ovat hyviä, lisäksi sinappi on pakattu kätevään ja siistiin pakkaukseen, sekä on myös aika edullista.