Nyt se tapahtui,viimeinen yötyö-ja muutenkin täysin palvellut.Mitä nyt?

Lisätty: 03.09.2009 - 22:19

Valvoin vanhuksia 22v putkeen.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 03.09.2009 - 21:46

Mitä, pääsitkö sinä ansaitulle pitkälle vapaalle. Jos näin on, niin älä sure. Sellaisilla henkilöillä on aina kova kiire.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.09.2009 - 21:54

Eläkeläisillä pitäsi olla vuorokaudess tunteja enemmän kuin muilla ,niin kiire meillä aina on.Onnea uudelle eläkkeen saajalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.09.2009 - 21:57

Nythän sinulla vasta kiireet alkaa. Hyvä että ehdit jossain välissä hengähtää. Eläkeläiset ovat aina menossa ja vauhdissa. Kunhan muistaa pitää itsestäsi huolta, niin hyvä tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 21:58

Mitä nyt? Siis työt tehty vai lomautettu......vai kaikki loppu? Ellei peräti eläkkeelle?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 22:07

Onneksi olkoon!
Nyt sitten vain nauttimaan elämästä!
Aloita vaikka tästä: www.napsu.fi/matkailu/akkilahdot

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 22:11

Mistä hommasta noin nuorena lasketaan eläkkeelle. Jouduin yrittämään vuodet täyteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 22:15

Onnea oloneuvokselle ! Nyt ne kiireet sitten alkaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 07:51

onnea nauti nyt kiirrettömästä elmästä...tai hae jonnekin kursseille työväenopistoon, aloita sellaista josta olet aina haaveillut ... nythän sinulla on siihen aikaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 08:50

Onnittelut kun pääsit vapaavuosille. Olit kait täydet eläkevuodet tehnyt tai ainakin lähes.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 11:58

No onnea oikein roppakaupalla. Nyt aloitat sitten tavallaan uuden elämän, uusin haastein ja tunnet syvää tyydytystä tehdyistä työvuosistasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 04.09.2009 - 14:31

Onnea vaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 16:00

Onnea vain lomakkeelle pääsyn johdosta. Nyt ehdit sitten napsutella yöt ja päivät. Kiire siinäkin hommassa saattaa tulla. Neuvoisin hankkimaan nyt viimeinkin kalenterin, sillä kiireet alkavat todenteolla. Onnea eläköitymisen johdosta ja tervetuloa joukkoon !