Milloin tulee Jehovan Todistajien maailmanloppu?

Lopun piti tulla mm. vuosina 1914, 1925 ja 1975.

Avainsanat: uskonto maailma uskomus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.07.2008 - 22:55

Mistähän nuo vuosiluvut olet saanut? En itse kuulu ko. usokontoryhmään, mutta
muistaisin, että siinä sanottiin, että ns. tämän maailman loppu tullee silloin kun vielä
olisi jäljellä henkilöitä, jotka ovat syntyneet 1914.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 05.07.2008 - 22:52

Veikkaisin että 13.3.2009

Lähteet:
Takaraivon mutu tuntuma

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2008 - 10:01

Onhan noita jehovan maailmanloppuja odoteltu ja lapsena pelätty useamman kerran. Sanaoisin sen tulevan silloin kun muidenkin uskontokuntien, elikkä päivämäärä on salattu,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2008 - 21:57

ei tietoo,
mutta ole valmis joka hetki ainakin jo huomenna

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2008 - 08:34

Se oikea maailmanloppu tulee, juuri niin kuin aiaiai jo totesikin, samaan aikaan kaikkien muiden porukoiden kanssa, sillä poikkeuksella, että tällaiset erikoisryhmät voivat kokea maailmanlopuksi omien näkemystensä pohjan romahtamisen, ja se voi tulla aikaisemminkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2008 - 12:13

Jehovat eivät ole nyt ennustaneet uutta maailmanloppua tulevaksi.

Lähteet:
gamma.nic.fi/~jlindell/jehovan.htm

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2008 - 12:02

Ota yhteyttä Jehovan Todistajien Valtakunnan taloon ja kysy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2008 - 17:17

13.3? Mistä sen päivämäärän repäisit?

Se vaan kun on syntymäpäiväni...