Miksi miehellä,kun hän vanhenee lähtee usein hiukset mutta korvista alkaa kasvaa karvoja enemmänkin?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

fg
Vastattu: 03.09.2009 - 23:37

Jos nyt muistan oikein, niin dihydrotestosteroni-niminen hormoni aiheuttaa kuvatun kaltaisia muutoksia.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.09.2009 - 19:58

Sitäpä olen itsekin ihmetellyt ja kulmakarvat alkavat myös kasvaa pitkiä karvoja. Kait se johtuu hormooneista heilläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 20:11

Jos se tukka"valuu"?!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 20:13

Miehet alkavat kaljuuntua about 24-vuotiaina,jos alkavat ja jos heillä on taipumusta siihen.Geeneissä kait sekin kulkee.....siis kaljuuntuminen.

Lisätty: 03.09.2009 - 20:16

Päälaki imasee karvat sisään ja sitten tunkee ne korvista ulos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 20:21

Niitä tukanjuuria on myöskin leuassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 03.09.2009 - 21:05

joo-o se on kummallista se. hiukset siirtyvät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 21:06

Tukka ja järki ei pysy samassa päässä..siksi miehiltä lähtee hiukset..voi meitä naisia..kun ei tukka lähde..siksi ei oo järkeä päässä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.09.2009 - 21:32

Ne ovat niitä jäljelle jääneitä tukanjuuria jotka pukkaa sieltä korvasta pihalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 21:33

Hiukset pysyvät minulla toistaiseksi ,mutta korvat tosiaan sammaloituvat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 23:02

Mutta kun pukkais vaan korvista ulos,mutta kun tunkevat nenästä tukkoina ulos,aika hurjan näköistä ellei härra satu pihdeillä repimään nenäkarvojansa pois.Kummallista geenielämää ikääntyvillä miehillä,vai mitä tytöt!?!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2009 - 01:23

"Mistä on pienet pojat tehty, mistä on pienet pojat tehty?
Etanoista sammakoista koiranhännän tupsukoista
Niistä on pienet pojat tehty !"

Pikkupoikien koiranhännän tupsukat muuttuvat vanhoilla herroilla nenä- ja korvakarvoiksi. Kyllä runoilija tiesi....niiih!