Jos olisit ostamassa autoa, niin mitä merkkejä harkitsisit ja miksi ?

Lisätty: 04.09.2009 - 17:55

Omat suosikit: audi, BMW, Merssu ja Volvo, näihin merkkeihin luotan =)

Avainsanat: automerkit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 03.09.2009 - 21:30

MB se edelleenkin olisi. Jo kolmas meneillään ja yhtään en ole katunut kauppoja. Ei ole tarvinnut jättää tielle puolin eikä toisin, ja aina hyrähtää käyntiin pakkasellakin (dsl) kuin palmupuun alta.

Kysyjän kommentti

Mersu on miunkin suosikkilistalla, avopuoliso on henkeen ja vereen mersumies ja hyvähän sillä on ajella. Itse ajelen pemarilla.
Saksalaiseen laatuun kannattaa luottaa =)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.09.2009 - 18:33

Jaguar JR 12 V8 musta, valkoisilla nahkapenkeillä vois olla ihan kiva. Mallikaan näköinen pirssi. Siihen on jäänyt jonkun verran 60-ja 70-luvun vaikutteita. Ford Zerphyr kiinnostaisi myös mallina samoista syistä.

Lisätty: 03.09.2009 - 19:27

Onkohan Kiesillä vielä varaa tuohon papitin mainitsemaan Audiin?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 18:40

Käytetty Toyota on kestävä ja edullinen käyttöauto. Sillä saa edulliset kilometrit.

Lisätty: 03.09.2009 - 22:24

Niin täällä näkyy olevan "veturin" tarvitsijoitakin joukossa.
Kysymyksestä ymmärsin että auto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 18:42

Hummer voisi olla kiva kokeilu. Esim. H2 V8-koneella. Ja kaikilla mausteilla.

Lisätty: 03.09.2009 - 18:43

Oikeesti ajelen volkkarilla. Eikä täpäkkä riittäisi tuohon Hummeriin ja sen ruokahaluihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 18:56

Kiesin pitää tietenkin olla tälläinen: "Viime syksynä Kiesi kuvaili Kauppalehdelle Audi Q7 -katumaasturin uutta versiota, jonka V12 -dieselmoottori kehittää peräti 500 hevosvoimaa, värikkäin sanakääntein:

- Ei tässä ole mitään syytä vähätellä tosiasioita. V12 on vahvin, ja sillä siisti. Ei sitä kannata millään ekomalliajattelulla markkinoida.

- Meidän viestimme kuluttajille onkin se, että V12-dieselissä on kaikki; vain kilpailijat puuttuvat. Jos pienempi V-kasi on ollut kielenkäytössämme päällikkö, tämä V12 on sitten ylipäällikkö. Tällä autolla Mannerheiminkin kelpaisi ajaa!"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 20:03

Toyotasta edelleen haaveilen, sellaisesta pienestä ja näppärästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.09.2009 - 20:05

Audi sen olla pitää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 20:12

Entisessä merkissä ja ei ole aikomusta vaihtaa"Lantikkaa"mihinkään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 20:16

Volvo on tuttu ja turvallinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 03.09.2009 - 21:06

Audi audi audi! Se on se miun suosikki

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 21:57

ainakin toyotaa ku meillä on muutama ja ne on hyviä ja kestäviä autoja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 23:04

Peugeot kun on ollut aikaisemminkin ja on hyviä kokemuksia sekä hinnan että laadun puolesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 23:25

toyota.. katsastusmieskin sanoi, ettei oikeestaan näitä toyotia tarviis katastaa kuin joka toinen vuosi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 23:32

No jos rahaa olisi reilummalti niin ehdottomasti jokin Volvo V70 koirahäkkeineen sun muine "herkkuineen".Varma ja turvallinen menopeli :) ..haaveeksi vaan taitaapi tällä tytöllä jäädä ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 23:37

Toyota myös täällä. Se on tuttu ja turvallinen....vaikkakin jouduttii nykyne laittaa varaosa autoks,mut ois se kiva saaha toine toyota tilalle.
"Toyota carina ainainen narina, Toyota corolla ohi vaikka porolla,Toyota on paras sitä ei vie ees varas."

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 07:29

www.landrover.fi/uudetautot....freelander

newcarbuyingguide.com/images...nder01.jpg

www.toyoland.com/images/rav4...toyota.jpg

Tuossa 3 mallia, rahaa tietty ei uusimpiin malleihin, mutta 2000 luvun auto tarvii olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 08:05

saabi on nyt ja ottaisin sellaisen uudenkin , ja tupa-autokin vois olla ehkä sama merkki transitti , mutta hieman isompi ...