Kenellä on napsussa eniten pisteitä?????

Lisätty: 03.09.2009 - 17:17

Heh hen,lankaan menit...;O

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.09.2009 - 17:18

hän älähtää johon kalikka kalahtaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.09.2009 - 17:16

top ten lista löytyy aloitussivulta

www.napsu.fi/

heko, heko - kumpikohan se lankaan meni, sinät sait yhden pisteen, minä viisi - siinä se ero

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 18:40

Siinä paha missä maininta.

Lisätty: 03.09.2009 - 19:51

jonin13 vedä viivaa vielä yli puolen sivun........olet vasta kakkosena, sillä papitilla oli kerran puolisivua tyhjää vastauksessaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 19:32

Mulla, ainakin tässä vastauksessa .........................................................................
...................................................................
........................................................................... ............................................................................................................................................. .............................................................................................................................................. ....................................................................................................... ........................................................................................................................................................... .............................................................................................................................................., ja ehkä koko Napsun historiassa:D

Lisätty: 03.09.2009 - 20:10

Mut papitilla ei ollu pisteitä, niin kuin mulla nää, vaan tyhjää sivua ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.09.2009 - 20:02

Meitin valperi on kunnostautunut tuossa eniten pisteitä keränneissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 03.09.2009 - 21:07

ensimmäisellä vastanneella. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 21:15

Valperilla on eniten pisteitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.09.2009 - 21:26

Uteliaana ja tiedonhaluisena ihmisenä olisit löytänyt tuon tiedon itsekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 23:05

Tärkeitä on pisteet joo,
olisi hyvä että ne nollattaisiin vaikka vuoden lopussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 23:09

Ei missään tapauksessa,molen just kerännyt hirveellä hommalla yli 15000 ja olen jo alle 20 joukossa,hyvä minä!!Kysyisinkin,mutta kun kaikki on jo kysytty?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 08:09

jonin13 näyttää nyt olevan... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 12:12

taitaa olla valperilla. vaikka en kyllä nyt ole katsonut kuka siellä on johdossa.