Nyt tarvis keksii 14v tyttärelle joku mielenkiintoinen harrastus. Antakaa ehdotuksianne. Ei mielellään kovin liikunnallista.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.09.2009 - 00:02

Eikös sitä just oo paasattu mite vähästä nyky lasten/nuorten liikunta on,ku on kaiken maailman pelit ja internet. Vaikea sanoa ku ei tiedä mistä tykkää. Hevosista? Vois vaik talleille mennä,ratsastusha ei oo kauheen liikunnallista...paitsi hevoselle. Aikoinaan äitini yritti etsiä miule harrastusta,en vaa meinannu innostua mistää.Meninpä sit kerran kokeilemaan keilailua (yli 10 v sitte) ja sitä harrastan edelleenki.Siitä yhestä kerrasta lähti kimmoke,keilakouluun ja sen jälkeen seuraan jäseneks.Nyt kolunnu jo monet kisat läpi ja seuran hallituksen jäsen,naistoimikunnan jäsen sekä kilpailu toimikunnan jäsen.Eli kokeilemalla eri juttu se varmaan löytyy myös tälle tytöllekkin,harrastus joka on mieluinen.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.09.2009 - 17:00

Napsussa näpyttely??? ;=)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 17:13

Luonnollisesti jotain mistä tyttö on kiinnostunut itse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 17:30

Sopiva ikä aloittaa hiihtoharrastus, niin meillä on 7 vuoden kuluttua uusi Marja-Liisa?
Sen se huipulle pääsy vie.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 17:46

no seksi. se kyllä kai voi olla liikunnallista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 18:34

Harrastajateatteri.
Siinä saa ystäviä ja on vietävän hauskaa ja antoisaa, jos on hyvä porukka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.09.2009 - 19:58

Kansalaisopistoissa on paljon kaikenlaista kivaa. Sieltä voisi aloittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 03.09.2009 - 21:09

Näyttely?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.09.2009 - 21:20

Vapaapalokuntatoiminta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 21:28

Vaikkapa uiminen. Onko seksi 14vuotiaalle sovelias "harrastus" ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 22:59

Tulitikkulaatikoiden etikettien kerääminen.
On halpaa ja lähes joka päivä löytyy uusia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 11:35

Hamstereiden kasvatus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 13:24

Itsestään sen täytyy lähteä, ei mitään voi toiselle väkisin kaupata. Hiihto kesäaikaan olisi tietysti erilainen harrastus mutta haastava.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 18:37

soittaa jotain soitinta ite oon 13v ja oon soittanu rumpui 8 vuotta