Oletko käyttänyt kipukoukkua?Vaikuttaa hyvältä ja tehokkaalta www.finnhook.fi/

Avainsanat: kipukoukku

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.09.2009 - 17:29

Olen nyt parina päivänä kokeillut ja tosi hyvältä vaikuttaa. Jalkapohjasta löytyi kipeitä akupisteitä, että piti ihan ulahdella . . . eli jossain jotain vikaa, vikaa, vikaa . . . .
Hyvältä tuntuu painattaa lapaluiden välistä, rentouttava vaikutus.
Suosittelen kokeilemaan =)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.09.2009 - 16:09

Joskus tuli kapakan ulkopuolella semmoinen kipukoukku isolta äijältä jotta kartan kyllä näitä koukkuja kun tulee nenu kipiäksi...

Lähteet:
Kokenut itse

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 03.09.2009 - 16:14

Olen kokeillut kaverini kipukoukkua, ihan hyvältä tuntui. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.09.2009 - 16:36

Messuilla kokeilin. Oli vain niin kalliista puusta veistetty että jätin ostamatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.09.2009 - 16:41

En tiennyt mikä se on, kunnes katsoin linkkisi. Paremmin tuolle sopisi parantava koukku - nimitys. Kipukoukusta saan ihan väärän käsityksen. Luulin, että tulee kipeämmäksi jos jotain kipukoukkua käyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 16:48

en ole

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 19:12

Hintakin vaikuttaa todella hyvältä ja tehokkaalta. Keksijä väittää, että hänen tuotteensa toimii aivan eri tavalla kuin tuhatvuotinen kiinalainen kipukeppi, ja että ainoastaan hänen "keksimänsä" keppi on lääketieteellisesti hyväksytty hintaan 49,00 €. Samanlaisen kiinalaisen kipukeppin saa hintaan 6-9 €. Tai jos käy itse sen vesakosta kassaralla veistämässä hintaan 0 € ja samalla tulee vielä lääkärinohjeiden mukaisesti kuntoutettua oikeaakättä veistellessä keppiä ja liikuntaa, kun kävelee kilometritolkulla happirikkaassa raikkaassa luonnossa lintujen ja muiden räkättirastaiden laulua kuunnellen ja sopivaa puuta etsien.