Apuua!Mä en tiedä mitä tapahtunut,mun sp osoitekirja on tyhjä!!!Toivottavasti vain tilapäinen häiriö,mutta outoa!!Mitään en ole

itse säästänyt enkä poistanut,se on varma.

Lisätty: 03.09.2009 - 23:21

Rauha maassa ja ihmisillä hyvä tahto,se oli kuin olikin paikallinen hommeli,osoitteet paikallaan.Olis aika hommeli keksiä uudelleen kaikki,jos näin kävis uudelleen.Mulla on Welhon Webmail eli kaapeliverkon ja yskii toisinaan,paikallisverkkoyhteydet heikot tai jotain.Mutta ei hätiä mitiä!

Kirjoitusvirhe paholainen iskenut taas yllä,mä tarkoitin tietysti,etten ole SÄÄTÄNYT mitään,säästää olen yrittänyt,kaiken aikaa kaikessa.

Avainsanat: sp osoitekija tyhjänä outo ilmiö

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Eme
Vastattu: 03.09.2009 - 16:16

on outoa on, toivotaan nyt parasta että ihan vain tilapäinen häiriö, mitä minä ainakin luulisin todennäköiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 03.09.2009 - 16:25

Jotain häiriöitä on minullakin, mutta ei sp:ssa. En pystynyt kirjoittamaan mitään äsken. Yksi kirjain vain tuli ja sitten kursori hävisi. Pistin koko koneen kiinni, ja avattuani sen uudestaan kaikki taas toimi. Kokeileppa samaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.09.2009 - 16:38

Minulla kävi meiliä kirjoittaessani äskettäin (siis tänään) että kun yritin liittää kuvaa yhdestä tiedosta, se ilmoitti sen olevan tyhjä. Kun menin erikseen siihen tiedostoon, niin siellähän se oli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 17:03

Mitähän postipalvelinta (ohjelmaa) käytät ?
Monesti apu löytyy ihan sillä että suljet kaikki luukut ja käynnistät uudelleen, lycka till .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 17:42

Mato vei sen bittiavaruuteen?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 19:23

Osoitekirjasi on tyhjä, jos olet kirjautunut konellesi jollain toisella profiililla tai jostain toisesta koneesta. Samoin on tietysti myös silloin jos koneellasi on käynyt joku toinen käyttäjä ja silloin profiilisiisi tallennettuja tiedostoja ei välttämättä näy. Sammuta koneesi ja kirjaudu siihen omalla profiilillasi ja järjestelmänvalvojan oikeuksilla.