Oravatanssia?

hauskat-videot-kuvat.blogspo...n%20videot

Lisätty: 03.09.2009 - 14:21

Valperin ja Idan kanssa samaa mieltä, väkinäistä Mikaelia.....

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.09.2009 - 17:33

Kurret vois vaan keskittyä keräämään tammenterhoja ja käpyjä, talvi tulee !
Ei nimittäin naurattanut yhtään.

Kysyjän kommentti

Ei naurattanut, olen täysin samaamieltä kanssasi. Mutta senhän toki ymmärtää, sillä Mikkelin suosikki olikin Soudgardenin biisi, -Black Hole Son.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 03.09.2009 - 14:09

Ihan kivannäköistähän tuo oli väkipakolla tehtynä. Kyllä nykytekniikka on sitten ihmeellistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 14:09

hauskaa,
just tällainen käsitys mulla olikin koko jutusta nimeltä Michael J.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 15:12

Tykkään kyllä kurreista niinkuin kaikista muistakin luontokappaleista.Mutta tossa videossa ei ollu mitään hauskaa mun mielestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 03.09.2009 - 16:18

Söpöjä elukoitahan nuo, tiedä sitten oliko tuossa mitään hauskaa kuitenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 16:21

Jos olisin vähän väsyneempi niin olisin saattanut jopa hyvätahtoisesti naurahtaa tuolle videolle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.09.2009 - 16:30

Kumma juttu, mutta ei naurattanut yhtään. Jos ne olisi olleet oikeita ja mieluummin vielä epätahtisia, sitten olisi ollut hauskaa.