Täällä petin pohjalla viruessa olen kuunnellut vanhaa hyvää musiikkia. Koskettaako ketään muuta tämä ikivihreä?

www.youtube.com/watch?v=zbLT...re=related

Lisätty: 03.09.2009 - 13:02

Odotan kovasti Susanna Haaviston levyä En kadu mitään, jossa hän esittää suomeksi Edith Piafia.
www.youtube.com/watch?v=wpaV...mp;index=7

Avainsanat: edith piaf

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.09.2009 - 13:24

sattuipa somasti,

olen vuosikymmeniä ollut Edith fani, äänitteitä löytyy savikiekoista lähtien,

Susanna Haavisto on taiteilija joka on tehnyt kertakaikkisen ainutkertaisia tulkintoja useammastakin maailmantähtien mestaritöistä, kolmisen kesää sitten minulla oli tilaisuus olla läsnä livenä Backaksen kartanon puimalassa kuuntelemassa hänen Edith Piaf juttuaan : Pakko saada laulaa, vieläkin nostaa tunnetta pintaan ...

valperi.blogspot.com/2007/02...-osaa.html

koita toipua, ainakin olet valinnut hyvää seuraa ...

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.09.2009 - 13:11

Ou qui,je ne regret de rien...Pariisin pikku-Varpunen,ikivihreä sävel.Tuli muuten mieleen,suosittelen Edith Piafin elämänkerran lukemista,tosi elämän makuinen kertomus,lainasin sen kerran kauan sitten yhdelle muusikko ystävälle,joka aika rento tyyppi ;-),mutta hän ei pystynyt lukemaan,sanoi olevan liian boheemi ja "ronski" kertomus,ihmettelin suuresti?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 13:19

Ei kosketa minua.Kuuntelen hiukka erilaista musiikkia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.09.2009 - 13:25

Aivan kaunis kappale, mutta ei minuun oikein kosketa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 03.09.2009 - 16:20

Eiu nyt oikein minun makuuni tuo musiikki. Kaunis äänihän silti, sitä ei voi kieltää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 00:09

Tanssittava iskelmä musiikki on enemmä meikäläisen mielee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 06:19

aivan ihana .....rakastan edittiä, ja suosittelen myöskin hänen elämänkerran lukemista , siinä oli mahtava
kirja, sai nauraa, kuin myöskin itkeä.... pikaista paranemista ....