Mitä on hippopotomonstrosesquippedaliophobia?

Pelkään, että kirjoitin sen väärin, mutta kuitenkin sen verran oikein, että asia pitäisi selvitä.

Lisätty: 03.09.2009 - 10:22

Jumppiksen linkistä löytyi hoitomuotojakin. www.wrongdiagnosis.com/h/hip...tments.htm
Pitäisikö perustaa vertaistukiryhmäkookoontumispohdintakomitea?

Lisätty: 03.09.2009 - 10:43

Valperin kysymä sana on laulu. Tässä siitä muutakin tietoa, mm. suomennos. www.mikropc.net/kaikki_uutis...35.ece?v=t

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.09.2009 - 09:29

Pitkien sanojen pelkoa....

Kysyjän kommentti

Idakin taisi tietää, mutta sinä sanoit sen ensimmäisenä selkokielellä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.09.2009 - 09:18

Ainankin on kamala sanahirviö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.09.2009 - 09:20

Sanahirviö minullekin tuli mieleen ja kamalan pitkäkin vielä sellainen. Ihan pelottaa lukeakkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 09:34

oiskos tuo sitä aitoa siansaksaa jota minäkin puhun tyttärenpojan kanssa sujuvasti ja hän on 4v... :) hän aina sanoo, mummi puhutaan taas sikasaksaa.... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 09:34

Perkuleen pitkien sanojen pelko... Kai?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 09:45

Alussa on hippo-hevosen kanssa jotakin tekemistä ja lopussa phobia-jotain pelko tilaa-selvä juttu-pelko hevostenkavioidenmurkaamiseksijäämisestä,ilmenee raviväellä ja murkkuikäisillä pikkutytöillä,jotka vehtaa talleilla hevosten kanssa,siis hoitaa ja sukii hevosia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 03.09.2009 - 09:47

Ei tuole muuta kuin hupimielessä, pitkien sanojen fobia? :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 09:48

Minullakin tuli nyt se pitkien sanojen pelko, mutta en kyllä osaa tuota sanoa kenellekään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 09:48

Lue itse, en hjummarra: www.wrongdiagnosis.com/h/hip...htm#whatis
Olisko ADHD-testi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 10:23

pitkien sanojan ( aiheetonta ) kammoa, esimerkiksi sellaisten kuin : supercalifragilisticexpialidocious , tiedätkös muuten mitä se on?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.09.2009 - 10:54

Eihän tuota osaa lukea, saati ymmärtää. Hippo tuo minulle mieleen virtahevon. Sitäkö pitää tuossa sanassa kammota.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 15:20

Asensin juuri autooni. Se on kreikkalainen hippophobihirvivaraoitin. Keksijöinä ovat Ekhidnan ja Tyfonin jälkeläisiä eli Kerberos, Orthos, KhimairaHydra, Sfinksi, harpyijat ja joidenkin tarujen mukaan myös Nemean leijona. Hirvivaroittimella on jo yli satatuhatta tyytyväistä käyttäjää kreikassa - autoilijaa ja motoristia. Hobista lähtevään korkeataajuiseen ääneen reagoivat lähes kaikki metsän eläimet pysähtymällä joko metsään tai metsän ja ojan reunalle ihmettelemään outoa ilmestystä. Varoittimesta lähtevä ääni tuottaa eläimelle epämielyttävän kuuloaistimuksen joka saa sen liki hulluuden partaalle ja tarkkailemaan mistä ääni tulee. Hobi on helppo ja nopea asentaa kaikkiin ajoneuvoihin. Mukana hyvät asennus-ja käyttöohjeet. En ole nähnyt ainuttakaan hirveä Hobi hirvivaroittimen hankinnan jälkeen.