Housuton mies väärässä haassa?

www.iltalehti.fi/ulkomaat/20...5_ul.shtml

Hänen olisi pitänyt olla täällä.

www.videovat.com/videos/223/...-clip.aspx

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.09.2009 - 09:30

Voi Jumalan pyssyt ja puukuulat!Kaikkee sitä näkee sekä lukee,kun vanhaks elää.Huh,Huh.

Kysyjän kommentti

Ei voi kuin ihmetellä! =)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 03.09.2009 - 08:54

Himot ne on hiirelläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 09:01

heheee siin oli ainakin ilmiselvästi aasirakastunut aasiin... mutta toi yllä oleva juttu, niin onpas niitä sairaita yksilöitä... nixnax vaan sellaisiltakin hepuilta... eipäs kyörää enään viattomia luontokappaleita..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 09:33

No just joo. Kaksi aasia tosiaankin ja toisella kokoa sen verta, että kyllä pitäis kutka lähteä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 03.09.2009 - 09:49

Hyyrr, kauhistuttaa tuo yläuutinen. hyh

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 09:52

UPS,jos tämä oli sitä hippo....ymphobiaa pahimmillaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.09.2009 - 10:41

Voi kauhistus. Kyllä on jotkut miehet ihan kamalia. Menkööt ilotaloon, jos niin kauheesti haluttaa, ja jättäkööt eläimet rauhaan. Hyi helkkari.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 15:44

Suomen lakiin on tehty muutoksia koskien rangaistuksia joita määrätään eläimiin sekaantumisesta. Tässä uudet pykälät, kuinka pitkäksi aikaa joutuu lusimaan mistäkin tempusta:
- Kuu kiurusta
- Puoli kuuta peipposesta
- Västäräkistä vähäsen
- Pääskysestä ei päivääkään
... hmmm, luulis siitä pääskysestä nyt edes sakkoja tulevan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 17:49

Kaljupää olisi halunnut varmaan itselleen kaitakasvoisen tyttöystävän, mutta heppa oli eri mieltä. Jospa kaljupäällä ei ollu eu-direktiivin mukainen pituus . . .
Ja sit tuon toisen kaverin olisi kannatanut tarkistaa selusta, ennenkuin heittää housut kinttuun.

( eihän nuo mitään naurunasioita varmaan kumpikaan, mutta maailmalla tapahtuu )