Oletko kuullut lapsen suusta totuuden?

Kiinnostaa tietää minkä ja missä yhteydessä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.09.2009 - 10:46

Kun tyttäreni sanoi pienenä mummolan ovesta sisään tultaesssa että meidän isällä on munat. Ja tottahan tämä kyllä on.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.09.2009 - 06:23

Minä pyysin lapsenlastani keräämään lelut jotka oli levittänyt, sanoin että mamma ei jaksa konttailla ja kerätä niitä, vastaus oli : niinku sää olet niin paksu niin et jaksa. minun oli pakko myötäillä vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 07:22

Lasten ja "imeväisten" suusta ei tule kuin totuuksia!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 07:26

Kerran tyttäreni kanssa puuhailimme keittiössä ja silloin 4-vuotias poika sanoi äidilleen, että sulla on äiti liian paksu takapuoli, kato mummoa, kun sillä on aika hyvä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 07:37

Poikani eräänä pvnä sanoi mulle että kyllä sulla on iso takapuoli.. Sanoin sitten ettei noin saa naiselle sanoa, vaan pitää kaunistella ja sanoa että onpa pieni tai olla hiljaa. Illalla poika sit kysyi, että saako hän kehua mua, vastasin että tottakai! -Äiti, kyllä sulla on pienet tissit! En voinu olla nauramatta, enkä voinu sanoa mitään vastaan, koska juuri oli käskeny sanoa että joku on pieni, tai olla hiljaa!! =)) Mutta tottahan poika puhui, ei voi mitään... ;) =DD

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.09.2009 - 07:50

Teräväpäinen nuorempi poikani on muistuttanut minua aika useinkin siitä mikä on totuus. Eikä kaikki ole missään nimessä olleet mairittelevia totuuksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 07:58

Olimme uimassa mieheni sisaren poikien kanssa,niin toinen sanoi minulle,olet kuin lehmä,kun sinulla on niin isot tissit.Hänen oma äitinsä on pienirintaista sorttia.Kyllä meitä silloin nauratti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 08:08

Poikani kysyi pienenä uimahallin saunassa aika tukevalta naiselta, että miks sulla täti on kolme mahaa. Tarkoitti vatsamakkaroita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 03.09.2009 - 08:33

Jo vain, monissakin asioissa on lapsen suusta kuultu totuus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 08:42

hiljakkoin uimahallin saunassa , oli pikkupoika sielä ja istui vieressäni, katsoi toven ja sanoi , onpas tädillä isot tissit , siihen minä , et juu niin onkin...pojan isöäiti siellä saunanperukoilla shöö,shöö, sihisi .., mutta sanoin vain , et kyllähän nuo miehenalutkin jo nämä asiat huomaa ja vertaa ... pienestähän se pitää alkaa ... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 08:42

Ihan jopa perustotuuksia tulee lasten suusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 09:35

Useinkin, mutta yksi parhaista "totuuksista" oli kun tyttärentytär, muistaakseni 4 vuotiaana totesi hartaasti: "On se kyllä hyvä, että meillä on noin viisas pappa!"
Olin silloin neuvonut heitä puhelimitse liikenteessä löytämään yhden liikkeen osoitteen Helsingissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.09.2009 - 10:34

Moitin kerran poikaani siitä, että miten noin nuori ihminen ei voi muistaa noin yksinkertaista asiaa. Siihen hän terävästi napautti, että itsekään et muista yhtään mitään, ja mummo ei muista sitä vähääkään, niin kuinka te voitte vaatia minulta mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 11:02

Kaverin mies makasi sohvalla lauantaiaamuna kun kävin kylässä. Selitti kovaa työviikkoa mutta nurkan takaa kuului tyttären ääni "toi on krapulaa...".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 23:03

heh òlen kuullut =)