Shoppailemaan?

Huonekalut asunnon mukaan...

Toimitusjohtaja tapasi kauniin naisen ja he sopivat yhteisestä yöstä 300
euron hintaan. He viettivät yön yhdessä, ja aamulla ennen kuin mies lähti
hän ilmoitti, ettei hänellä olekaan käteistä mukana.

Johtaja lupasi lähettää rahat tilisiirtona ja hänen sihteerinsä
kirjoittaisi siihen viestiksi, että huoneiston vuokra. Matkallaan töihin
mies harmitteli tekoaan tajuten, ettei se ollut 300 euron arvoinen. Niinpä
hän lähetti vain 150 euron tilisiirron ja siihen viestin:

Arvoisa rouva, lähetän 150 euron tilisiirron huoneiston vuokranmaksuksi.
En lähetä sopimaamme summaa, koska vuokratessani huoneiston luulin että :
1.Sitä ei oltu koskaan vuokrattu 2.Lämpöä olisi riittävästi 3.Se olisi
tarpeeksi pieni tekemään oloni kotoisan mukavaksi. Viime yönä kuitenkin
tajusin, että huoneistoa oli käytetty, lämpöä ei ollut yhtään ja se oli
aivan liian iso.

Saatuaan viestin nainen vastasi hänelle välittömästi:
Hyvä herra, ensiksi en voi ymmärtää kuinka voitte olettaa niin kauniin
huoneiston säilyvän vuokraamattomana loputtomiin. Mitä tulee lämpöön, sitä
on riittävästi, kunhan osaa kääntää sen päälle. Tilasta puheen ollen
huoneisto on normaalin kokoinen, mutta eihän se ole vuokraemännän vika, jos
vuokralaisella ei ole tarpeeksi paljon huonekaluja täyttämään sitä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.09.2009 - 23:24

Helv.hyvä,10+ pinnaa yms.yms,superlatiiveja :-D!!

Kysyjän kommentti

Kiitos, kiva että huumorini maistui.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.09.2009 - 23:06

Tää oli hauska :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 23:16

Hyvä kevennys tälle illalle :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 23:18

Olen saanut saman viestin joskus kaveriltani. Hauska oli. Maksuton palvelu, jolla asunnon vuokrausta harkitseva voi vihjata olevansa kiinnostunut vuokraamaan myös ylimääräisiä ja ehkä tarpeettomia huonekalujaan.......tai -kaluaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.09.2009 - 23:54

Tosi hyvä. Siististi kerrottu kaksimielinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 01:55

sopimusrikkomus, siitä sakko

eikä ketään pitäisi panna halvalla

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 03.09.2009 - 01:58

Tuo oli muuten hyvä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 06:08

kiitos sai nauraa...:))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 06:52

pöö!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 07:41

Heh, heh yskii ja nauraa täällä potilas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 07:54

Hauska! :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 08:18

Hauska juttu.