Hey man,asuuko sinussa pikku-Audi-pomo?Asiasta keskustellaan joka puolella... www.taloussanomat.fi/uk/ts_2..._html.html

Avainsanat: rangaistavia puheita? pikku-audi-pomo

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 02.09.2009 - 22:53

Toivottavasti saa kenkää hommistaan ja työkkärissä karanteeniin ja mustallelistalle.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.09.2009 - 22:57

Tarkkasilmäinen nainen varmasti huomasi, että kuvan tytsyllä ei ollut 7 cm:n korkoja. Jäivät alle. Kuva ei siis mielestäni sovi kyseisen miehen lausuntoihin - pahus. Aina noita limboja sattuu mediassakin :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 22:57

Volvo riittää ihan hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 23:03

Hyvä ja halpamainos Audille. Nerokkasti keksitty keino käyttää mediaa hyväkseen mainonnassa. Ilmiselvästi käynyt Jari Sarasvuon omistaman Trainers' House -valmennusyhtiön kurssin. Lopetettuaan televisiojuontajan työt hän on toiminut luennoitsijana ja motivaatiovalmentajana. Sarasvuo on tehnyt tunnetuksi käsitteen "sisäinen sankari", joka liittyy hänen valmennusfilosofiaansa. Toinen Sarasvuon käyttämä käsite "huomiotalous" puolestaan viittaa näkymiseen mediassa näyttävien tempausten avulla.

Lisätty: 02.09.2009 - 23:05

Taas Timpan kanssa samaa mieltä. Volvo riittää mainiosti. Meitä ei aivopestä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 23:35

www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/20130
Vastattu: 02.09.2009 - 18:22
Kiesimiehen kiesipaikka on tyhjä!
iltalehti.fi/uutiset/2009090...4_uu.shtml

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 07:19

Volvo riittää mullekkin.
Mutta mainos on valttia, oli se minkälaista tahansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 08:21

Mainokset on valttia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 09:27

Kiesi suoltaa pelkkää *:aa. Nainen on tietokone. Tässä perustelut: 10 syytä, miksi tietokoneen täytyy olla nainen

1) Kun olet yhden kanssa yksiin lyöttäytynyt, parempi versio on heti saatavilla.
2) Sen sisäistä logiikkaa ei Luojan lisäksi voi ymmärtää kukaan muu.
3) Pienikin virheesi tallentuu välittömästi muistiin myöhempää käyttöä varten.
4) Kuten ei tietokoneiden, ei myöskään naispuolisten lajikumppaneiden keskinäinen kieli avaudu ulkopuolisille.
5) Tietokoneen viesti "Bad command or file name" on yhtä informatiivinen kuin naisen kommentti "Jos et tiedä miksi kiukuttelen sinulle, en aio sitä sinulle kertoakaan".
6) Heti kun saat hankittua parhaan version varusteineen, huomaat että naapurillasi on vielä paremmin varustettu versio.
7) Heti kun olet yhteen versioon sitoutunut, huomaat käyttäväsi puolet tilistäsi sen lisävarusteisiin.
8) Silloin kun sinulla on suurin tarve, tietokoneesi ei millään käynnisty.
9) Vaikka uuden tietokoneen hankkiminen kiehtoo, ei vanhastakaan raski luopua, koska on se tähänkin asti tarpeisiisi riittänyt.
10) Jos kuitenkin hankit uuden tietokoneen, on vanhasta tosi vaikea päästä eroon.
10,5) Tietokoneongelmissa kaverin neuvot ovat usein tarpeen, mutta hän ei kuitenkaan pidä siitä jos menet räpläämään hänen konettaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 16:47

Minussa asuu audi pomo. Minusta mies saa kertoa mielipiteitään siinä kuin nainenkin. Tasa-arvohössötys on mennyt jo liian pitkälle. Nuohan olivat vain tavallisen suomalaisen miehen tavallisia mielipiteitä. Antakaa miesten olla miehiä.