no ystävät kalliit ...minä tunnustan , tein suureen väärydeen, kun sinne pehmikselle menin autolla , mutta silläkin oli masu tyhjä

ja piti antaa sillekin tankillisen verran menovettä, et kaks kärpästä yhdel iskul, joskos tämä nyt ois se 11 synti...voisinkos sen saada anteeksi , anelee armoa napsulan oikeudessa ?

Avainsanat: autolla 7 km päähän pehmikselle nesteelle

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.09.2009 - 22:06

Selityksen makua,noh kiusauksista pääsee eroon vain antamalla niille myöten.Eihän tule tavaksi,eihän?

Kysyjän kommentti

olen samaa mieltä.....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 02.09.2009 - 21:58

Sinähän olit itse laupias samarialainen. Annoithan sinä menovettä myös biilille, etkä vain itsekkäästi syönyt itse pehmistä. Hyvä ihminen sinä olet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 22:05

Älä nyt moisesta ota paineita.Tuskin sinä sitä pehmistä joka ilta hurautat autolla syömään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 23:46

Kuuleppas rikkuri, oikean ja väärän raja kulkee ihmisten käyttäytymisen keskellä eikä heidän päänsä sisällä. Usko, joka ei tee tätä eroa, on todellinen uhka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 01:59

voi sua syntistä,
katumusharjoituksena voisit kävellä huomenna kuusi kertaan hakemaan pehmiksen

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 03.09.2009 - 02:01

En anna anteeksi sitä että siellä vaan herkutellaan pehmiksellä ja itse en herkutellut :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 07:46

No se käärme oli juuri siksi siellä tiellä. ja miehän arvasin, että lähdit pehmikselle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 08:45

Se on just sellaista,kun ihminen on heikko,mutta lieventävä asianhaara on,kun autosi sai juodakseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 09:28

oliko edes hyvää? :P